جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كامپوزيت دندان و هزينه هر واحد

كامپوزيت دندان يكي از پرطرفدار ترين مواد دندانپزشكي است كه امروزه در سراسر دنيا از كاربرد هاي آن استفاده مي‌كنند و ترميم و زيباسازي دندان را با آن انجام مي‌دهند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا علاوه بر تعريف كامپوزيت دندان اطلاعاتي را نيز راجع به هزينه آن در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما همراه باشيد.

كامپوزيت چيست؟

اگر بخواهيم در قالب يك مثال كامپوزيت را تعريف كنيم بايد بگوييم، اين روش مانند هنر مجسمه سازي است. در اينجا دندانپزشك مانند مجمسه ساز عمل مي كند و با استفاده از مواد كامپوزيت، دندانها را شكل و فرم مي دهد.

اما كامپوزيت چگونه به برطرف كردن زشتي هاي دندان مي پردازد؟ دندانپزشك در اجرا كامپوزيت از مواد مخصوصي براي فرم و شكل دهي دندان ها استفاده مي كند كه براي ماندگاري مواد بر روي دندان از نور ماورابنفش كمك مي گيرند. بعد از اتمام كار دندان هاي زيبا، سفيد رنگ و كاملا مرتب ظاهر مي شود كه هر فردي هنگام روبرو شدن با دندان هاي شما از زيبايي آن شگفت زده خواهد شد.

حال هر چقدر دندانپزشك در انجام كار خود حرفه اي تر باشد، مطمئنا نتيجه به دست آمده زيباتر خواهد بود. به همين خاطر ظاهر، ضخامت خوب و خطوطي كه روي دندان ايجاد مي‌شود جزو ظرافت كاري هاي اين روش زيباسازي دندان است.

كامپوزيت براي زيبايي

امروزه بيش از نيمي از مردم از ظاهر لبخند خود ناراضي هستند و به دنبال راهي مي گردند كه مشكلشان را بدون هيچ دغدغه اي برطرف كنند. حال براي اين كه بهترين راهكار از ميان روش هاي زيباسازي دندان انتخاب شود، در اين قسمت به مزايا و معايب كامپوزيت دندانپرداختيم:

مزايا:

  1. چسبيدن مواد كامپوزيت به دندان موجب افزايش استحكام ساختار دندان مي شود.
  2. رنگ اكثر كامپوزيت ها هم رنگ دندان است و ظاهري كاملا طبيعي به دندان ها القا مي كند.
  3. قيمت آن نسبت به ديگر روش هاي زيباسازي مقرون به صرفه تر است.
  4. تنها در يك جلسه انجام مي شود.

معايب:

  1. طول عمر آن نسبت به ديگر روش هاي زيباسازي مانند لمينت كمتر است.
  2. از آنجايي كه براي اجراي كامپوزيت دندان ها نياز به تراشيده شدن ندارند، ممكن است نتيجه نهايي  غيرعادي به نظر رسد.

قيمت كامپوزيت 1400

مطمئناً قبل از انجام كامپوزيت دوست داريد در مورد تمام جوانب تاثيرگذار بر روي هزينه كامپوزيت اطلاعات كسب كنيد. اولين مورد تعيين كننده قيمت كامپوزيت دندان در سال ۱۴۰۰ تعداد دندان هاي مورد نياز براي انجام اين روش زيباسازي است. براي اين كه بدانيد چه تعداد دندان لازم است كامپوزيت شود كافي است روبروي آينه بايستيد و لبخند بزنيد؛ هر تعداد دنداني كه شما قابل مشاهده است نياز به كامپوزيت دارد.

در واقع قيمت كامپوزيت در سال ۱۴۰۰ براساس تعداد واحدها مشخص مي‌شود. البته موارد ديگري هم مانند برند و نوع كامپوزيت بر روي قيمت تاثير گذار است و هر چقدر هم دندانپزشك در اجراي كامپوزيت مهارت بيشتري داشته باشد، مطمئنا دستمزد بيشتري براي اقدامات زيبايي دريافت مي‌كند.

براي آشنايي بيشتر و مشاوره مي توانيد با شماره تماس هاي كلينيك دندانپزشكي شبانه روزي تاج دنتال تماس بگيريد و يا براي ما نظر و سوال خود را بنويسيد.

سخن آخر

امروز در اين مقاله سعي كرديم تا اطلاعات مفيدي را راجع به هزينه كامپوزيت دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و تعاريفي را نيز راجع به خود كامپوزيت براي شما بيان كنيم. همانطور كه قبلا هم گفتيم تحقيق كردن بهترين راه براي جلوگيري از بروز پشيماني است. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۵۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :