جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هيونداي و واتر پمپ آوانته

هيونداي يكي از پرطرفدار ترين خودروساز هاي كره اي است كه ساليان دراز است به توليد خودرو هاي با كيفيت و صادر كردن آنها به اقسا نقاط جهان پرداخته و طرفداران بسيار زيادي نيز دارد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با يكي از قطعات يدكي يكي از پرطرفدار ترين خودرو هاي هيونداي، يعني آوانته و واتر پمپ آن آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

واتر پمپ چيست و چه وظيفه اي دارد؟

هنگامي كه واترپمپ به درستي كار كند، ماشين شما دماي عملياتي مطلوبي دارد و آن را حفظ مي كند و به طور كلي حال و روز ماشين شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود يا شروع به فرسودگي كند، ميتواند منجر به خرابي كامل موتور شود. به خاطر اهميت اين موضوع، ما در اين مقاله به  علائم هشداردهنده خرابي واترپمپ ميپردازيم و از آنجا كه ما محصولات و لوازم يدكي هيونداي و قطعات كيا را به مشتريان خودمان ارائه ميدهيم تاكيد اصلي ما روي محصولات كيا و هيونداي است. اين مقاله به صورت اختصاصي به واترپمپ آوانته ميپردازد اما خواندن مقاله براي همه كساني كه ماشين دارند توصيه ميشود.

با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد تا بيشتر راجع به هيونداي و اين نوع لوازم يدكي هيونداي بيشتر بدانيد.

هيونداي

هيونداي موتور به همراه كيا موتورز، از زيرمجموعه‌هاي هيونداي موتور گروپ به‌شمار مي‌آيند، كه در حال حاضر پس از شركت‌هاي جنرال موتورز، گروه فولكس‌واگن و تويوتا، به‌عنوان چهارمين خودروساز بزرگ جهان، شناخته مي‌شود. دفتر مركزي اين شركت در شهر سئول قرار دارد. شركت هيونداي موتور (بدون كيا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم، از بزرگترين شركت‌هاي خودروسازي جهان قرار داشت.اين شركت در سال ۲۰۱۲ بيش از ۴٫۴ ميليون خودرو هيونداي، در كشورهاي مختلف به‌فروش رساند.

هسته اوليه گروه شركت‌هاي هيونداي در سال 1946 توسط چانگ جو-يانگ تأسيس شد و در طول دهه نخست فعاليتش، با استفاده از حمايت‌هاي دولتي، انواع فعاليت‌هاي صنعتي همچون: ساخت‌وساز، فولادسازي، كشتي‌سازي، خدمات پشتيباني، تجارت، الكترونيك و خدمات مالي را تحت پوشش قرار داد و در ابتداي دهه 1960 به بزرگترين شركت خوشه‌اي كره جنوبي تبديل شد.چانگ جو-يانگ در سال 1967 هيونداي موتور را به‌عنوان شركت تابعه گروه هيونداي و بازوي خودروسازي اين گروه صنعتي تاسيس نمود. نخستين خودروي عرضه شده توسط اين شركت، فورد كورتينا بود، كه با مشاركت مستقيم شركت فورد، در كره جنوبي مونتاژ مي‌شد. مالكين شركت هيونداي با هدف ساخت خودرويي مستقل، مديرعامل اسبق بريتيش ليلاند؛ جورج ترنبول را استخدام كردند. وي نيز با 5 مهندس بريتانيايي براي پيشبرد توسعه و ساخت اتومبيل آغاز به همكاري كرد.

سخن آخر

در اين مطلب سعي شد تا شما بيشتر با واترپمپ و وظيفه آن در موتور آشنا شويد. اگر قصد خريد لوازم يدكي كيا و يا هيونداي خود را داريد اما نمي‌دانيد بايد آنها را از كجا تهيه كنيد كه هم از اصل بودن كالا مطمعن باشيد هم از كيفيت آن، پيشنهاد ما به شما فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو است. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :