جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هنگام خريد جواهرات مردانه بايد به چه نكاتي توجه داشت؟

فقط كافيست با يك طرح ارتباط برقرار كنيد. همين كه زيورآلاتي نظرتان را جلب كرد آن را انتخاب كنيد و خيلي وسواس فكري به خرج ندهيد. توجه داشته باشيد كه جواهرات قرار است تيپ روزانه شما را شيك‌تر كند. بنابراين لازم نيست همه جواهرات را يك جا و با هم استفاده كنيد. با هر تيپ و استايلي يكي از انواع مختلف اكسسوري همچون دستبند، گردنبند يا زنجير را به كار بگيريد. در زير به طور مجزا توصيح داده‌ايم كه هنگام خريد طلا به چه مسايلي بايد توجه داشته باشد.

۱استفاده از طلا براي مردان: دستبند

در گذشته اين طور بود كه دستبندهاي پهن و ضخيم فلزي يا چرمي براي مردها عرضه مي‌شد. اما در حال حاضر دنيا به سمت مينيماليستي شدن پيش مي‌رود. اين مساله در انتخاب دستبند مردانه نيز مصداق دارد. شما بايد بدنبال مدل‌هاي ساده اما شيك باشيد. به طور مثال، براي يك دكمه سردست ساده، بهتر است يك دستبند كه بافت متفاوتي دارد به دست كنيد. يا مثلا دستبند چرمي يا بافت كه باريك و تك‌رنگ است هم براي اين منظور مناسب است.

وقتي تصميم داريد چندين دستبند را همزمان به دست كنيد، بايد متعادل بودن و متناسب بودن را مدنظر داشته باشيد. دستبندهاي شيك به تنهايي هم زيبا هستند و جلب توجه مي‌كنند، اما اگر مي‌خواهيد اين دستبندها خوب جلوه كنند بهتر است در استفاده از آنها زياده‌روي نكنيد و از جنس‌ها و بافت‌هاي متنوع بهره بگيريد. به طور مثال، در كنار ساعت مچي خود، يك دستبند مهره‌دار، يك دستبند چرمي و يك دستبند النگويي به دست كنيد. يا به جاي نمونه چرمي از دستبند بافت استفاده كنيد. وقتي جنس و بافت دستبندها با هم فرق داشته باشد، تركيب بهتر و زيباتري در كنار هم خواهند ساخت.

2 – استفاده از طلا براي مردان: گردنبند

براي انتخاب گردنبند مردانه بهتر است سراغ زنجيرهايي برويد كه بتوانيد آن را روي لباس بيندازيد. باز هم تاكيد مي‌كنيم كه سادگي و مينيمال بودن جواهر را حتما مدنظر داشته باشيد. شما به عنوان يك مرد مي‌توانيد از آويزهاي ظريف و نه‌چندان درشت براي زنجير گردنبند استفاده كنيد. ترجيحا سراغ نقره استرلينگ يا طلاي سفيد برويد.

اگر عادت داريد هميشه تي‌شرت بپوشيد، توصيه مي‌كنيم زنجيرهاي متوسط انتخاب كنيد كه روي سينه قرار بگيرند. اين گردنبندها به لباس ساده شما هويت مي‌بخشند و تيپتان را جذاب‌تر مي‌كنند. از گردنبندهاي بزرگ، ضخيم، طلايي و داراي برش الماسي به شدت خودداري كنيد. زنجيرهاي براق براي همه مردها مناسب نيست، ترجيحا سراغ نمونه‌هاي مات برويد.

اگر قصد داريد چندين زنجير را با هم از گردن آويزان كنيد، سعي كنيد گردنبندها بلند و كوتاه باشند. به طور مثال، يك گردنبند با ارتفاع ۶۰ سانتي‌متري و بدون آويز را در كنار زنجير ۵۰ يا ۵۵ سانتي‌متري همراه با آويز استفاده كنيد. براي اين منظور لباس شما بايد تي‌شرت يا سوئيشرت باشد. همچنين مي‌توانيد از چندين فلز متفاوت در كنار هم و به صورت چند لايه استفاده كنيد.

بيشتر خوانيد : خريد انگشتر طلا

3 – استفاده از جواهرت براي آقايان: انگشتر

اگر انگشتر خاتم‌كاري شده به دست مي‌كنيد حواستان باشد كه از هيچ انگشتر ديگري نبايد در هر دو دست خود استفاده كنيد. اگر خيلي مايل به استفاده از انگشترهاي بيشتر هستيد، ترجيحا فقط يك انگشتر ساده ديگر در همان دست بپوشيد و در اين امر زياده‌روي نكنيد. هميشه اين نكته را در گوشه ذهن خود داشته باشيد كه هر چه ساده‌تر، شيك‌تر.

انگشترهاي ضخيم و بزرگ ديگر از مد افتاده‌اند. بعلاوه، اين مدل انگشتر به هيچ عنوان استفاده آساني ندارد و هنگام تايپ كردن يا انجام كارهاي فيزيكي مانع از انجام فعاليت مرد مي‌شوند. بنابراين بهترين انتخاب انگشتر براي مردان مدل‌هاي سبك‌وزن و باريك است تا وقتي كه فرد آن را به دست مي‌كند يادش برود انگشتري در دست دارد. توصيه ما اين است كه انگشترهاي با پهناي كمتر از ۴ ميلي‌متر را انتخاب كنيد.

منبع : https://www.azadi.gold/shop/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۹:۲۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :