جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لومينيرز چيست و با ونير هاي دنداني چه تفاوتي دارد؟

طرح لبخند يكي از شاخصه هاي مهم زيبايي در هر فردي است كه بسيار حائز اهميت است. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را با يكي از بهترين روش هاي زيبا سازي طرح لبخند، يعني لومينيرز بيشتر آشنا كنيم. با ما در اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار مفيدي را در اختيارتان قرار دهيم.

لومينيرز چيست؟

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و برطرف كردن عيوب ظاهري دنداني را داريد اما از لمينت و ونير كامپوزيت استقبال نمي كنيد، حتما به فكر لومينيرز دندان به عنوان يك روش جايگزين و عالي باشيد. شما با اين لايه هاي نازك و زيباي دندان (كه هيچ نيازي به تراش دندان ندارند) مي تواند با هزينه كمتر و زيبايي بيشتر، لبخند خود را اصلاح كنيد.

تفاوت لومينيرز و لمينت

لومينير در اصلاح عمومي نوعي روكش دندان بدون تراش است. به اين معني كه براي متصل كردن آن نيازي نيست تا دندان تراشيده شود و ضخامت خودش به قدري نازك و باريك هست كه بدون تراش روي دندان سوار مي شود. آن ها نيازي به آمادگي زياد ندارند و هزينه كمتري در بر ميگيرند.

اما از سوي ديگر لمينت دندان ضخامت نسبتا بيشتري دارند و براي نصب آن ها حتما بايد ضخامت ميناي دندان تراشيده شود. همچنين در مجموع، هزينه بيشتري در بر مي گيرند. بنابراين تفاوت لومينيرز و لمينت دندان اولاً در ضخامت آن ها و دوماً در تهاجمي بودنشان و در آخر هزينه آن ها است.

همچنين راجع به دندان مصنوعي همه چيز را بدانيد.

مزايا و معايب لومينيرز دندان

در پايين به چند مورد از مهمترين مزاياي لومينيرز اشاره كرديم:

  1. برگشت پذير هستند
  2. شباهت زيادي به ميناي دندان دارند
  3. نيازي به آمادگي ندارند
  4. قيمت كمي دارند
  5. احتمالا شكسته شدن آن ها زياد است
  6. ماندگاري زيادي ندارند
  7. احتمالا شكسته شدن آن ها زياد است

معايب لومينيرز دندان كدامند؟

اصول نگهداري از لومينيرز

اگر از لومينيرزها به درستي مراقبت شود مي‌توانند بيش از بيست سال دوام داشته باشند. با اين حال، مانند دندان هاي طبيعي خودمان، آن ها نيز مستعد آسيب هايي هستند كه ممكن است در اثر بهداشت ضعيف دهان، مصرف غذاهاي سخت يا وارد شدن ضربه به صورت ايجاد مي شود.

سعي كرده ايم تا در ادامه مهم ترين نكات و اصول مراقبت از لومينير ها را توضيح دهيم كه با دنبال كردن از آن ها، مي توانيد تا سال هاي طولاني لومينيرهاي سالمي داشته باشيد و سلامت دهان و دندان شما با آن ها نيز حفظ شود.

سخن آخر

امروز در اين مقاله سعي كرديم تا شما را بيشتر با لومينيرز به عنوان يكي از بهترين روش هاي زيبا سازي طرح لبخن آشنا كنيم. اما اگر به طور جدي قصد ترميم و زيبا سازي طرح لبخند خود را داريد به شما پيشنهاد مي‌كنيم مقالات سايت هاي خوب مانند تهران دنتال ايمپلنت را كه به طور كاملا تخصصي در اين زمينه فعاليت دارند را مطالعه كنيد و بعد تصميم نهايي را بگيريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۲:۵۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :