جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لومينيرز چيست و چه كاربردي دارد؟

لومينيرز جزئي از خانواده ونير هاي دنداني است كه نسبت به برادران خود، كامپوزيت و لمينت از ضخامت بسيار كمتري برخوردار است. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با لومينيرز و كاربرد آن آشنا كنيم و بگوييم مزايا و معايب آن كدامند. با ما همراه باشيد.

لومينيرز چيست؟

لومينيرهاي دنداني روكش هاي فوق نازكي با ضخامت حدود 0.3 ميلي متر هستند كه براي برطرف كردن عيوب ظاهري دندان ها و به جهت مصارف زيبايي استفاده مي شوند. آنها از ونيرهاي دنداني معمولي متمايز هستند زيرا براي نصبشان نيازي به تراشيدن دندان نيست و بنابراين نيازي به بيحسي هم ندارند. آنها به سادگي به سطح دندان ها متصل مي شوند و انواع مشكلات دنداني كه زيبايي دندان ها را به خطر مي اندازند را برطرف مي كنند.

همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به دندان مصنوعي مي‌توانيد بر روي لينك مورد نظر كليك كنيد.

مراحل نصب لومينيرز

يكي بزرگترين مزاياي سادگي و آسان بودن فرآيند اتصال آن است. به عبارتي لازم نيست براي چسپاندن آن ها سطح دندان ها تراشيده شود و همچنين نيازي به قرار دادن روكش و لمينت موقت نيست. به جز اين، در هيچ يك از مراحل نصب لومينير نيازي به بيهوشي نيست  بنابراين يك درمان و فرآيند كاملاً بدون درد است.

براي اينكه اطلاعات بيشتري براي انتخاب بين لمينت و كامپوزيت داشته باشيد مي‌توانيد بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

لومينيرز دندان تنها مشابه با لمينت دندان تنها در 2 و نهايتاً در 3 جلسه طول مي كشد. در جلسه اول معاينه انجام مي شود و سپس اندازه دندان ها و درنتيجه لومينير هايي كه قرار است براي شما متصل شود محاسبه مي شود.

اندازه ها و احتمالاً اسكن هايي به لابراتوار فرستاده مي شود تا لومينرهاي اختصاصي ساخته شود. بعد از ساخته شدن، لومينيرها به مطب جهت نصب فرستاده مي شود. در جلسه دوم نيز شما با كمك روكش هاي بدون تراش صاحب لبخندي سفيد و زيبا مي شويد.

هزينه لومينيرز

بسته به برند، كيفيت و فاكتوهاي ديگر مانند تخصص و مهارت دندانپزشك و همچنين محلي كه در آن زندگي مي كنيد قيمت لومينيرز دندان متفاوت است و حداقل از 2 ميليون تومان شروع مي شود.

البته لومينيرز دندان قيمت مي تواند حتي از هزينه لمينت دندان بيشتر شود اما چون آمادگي هاي كمتري دارد و نياز به لمينت يا روكش موقت ندارد، در مجموع كمتر يا هزينه اي مشابه با لمينت دندان دارد.

مزايا و معايب لومينيرز دنداني

مزاياي لومينيرز

  • شباهت زيادي به ميناي دندان دارند
  • برگشت پذير هستند
  • قيمت كمي دارند
  • نيازي به آمادگي ندارند
  • احتمالا شكسته شدن آن ها زياد است
  • ماندگاري زيادي ندارند
  • مشكلات زيادي را پوشش نمي دهند

معايب لومينيرز

سخن آخر

ما امروز در اين مقاله سعي كرديم تا شما را بيشتر با لومينيرز به عنوان يكي از بهترين روش هاي زيبا سازي طرح لبخند آشنا كنيم. بهترين راه كار براي شما اين است كه اگر قصد اصلاح طرح لبخند خود را داريد، حتما با يك متخصص در اين زمينه مشورت كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد باشد.

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۹:۵۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :