جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا بايد به ارتودنسي پيشگيرانه اهميت بدهيم؟

اگر ليست هاي موسوم به بهترين متخصص ارتودنسي دندان در شهرهاي مختلف را ديده باشيد، احتمالا متوجه شده ايد كه يكي از خدمات اصلي آن ها انجام ارتودنسي پيشگيرانه است.

اگر ليست هاي موسوم به بهترين متخصص ارتودنسي دندان در شهرهاي مختلف را ديده باشيد، احتمالا متوجه شده ايد كه يكي از خدمات اصلي آن ها انجام ارتودنسي پيشگيرانه است. ارتودنسي پيشگيري عبارت است از انجام كليه معاينات، تشخيص ها و اقدامات پيشگيري از كج شدن دندان ها و يا بروز ناهنجاري هاي فكي است. اين اقدامات معمولا با درمان هاي اصلي ارتودنسي متفاوت هستند و بر جنبه پيشگيري يا درمان اوليه و به موقع تاكيد دارند.

بهترين سن شروع ارتودنسي پيشگيري چه سني است؟

متخصصان ارتودنسي بر اين باورند كه از سن 6 سالگي بايد كودكان را به مطب متخصص ارتودنسي برد. در اين سن كه به سن طلايي ارتودنسي شهرت دارد مي توان كودك را معاينه كرد و از بروز مشكلات ارتودنسي دندان در آينده پيشگيري كرد. همچنين سن 10 تا 14 سالگي بهترين سن آغاز درمان هاي اصلي ارتودنسي است. اما خوشبختانه در صورت انجام درمان هاي ارتودنسي پيشگيرانه در سن 6 سالگي احتمالا ديگر نيازي به درمان هاي اصلي در سنين بعد از 10 سالگي نخواهيم بود.

2 دليل عمده وجود دارد كه چرا والدين بايد به ارتودنسي پيشيگرانه فرزندان خود اهميت دهند. اول اينكه بسياري از مشكلات و ناهنجاري هاي دنداني يا فكي به راحتي در سنين پايين قابل پيشگيري است. اگر به موقع به يك دكتر ارتودنسي مراجعه كنيد به ناهنجاري امان نخواهيد داد ايجاد شده يا گسترش يابد.

دوماً سن كودكي بهترين سن براي برطرف كردند هرگونه مشكلي است كه به تازگي ايجاد شده است. شما مي توانيد با شناسايي زودهنگام انحرافات فكي و مشكلات دنداني دلبند خود، در اولين فرصت مشكل را درمان و برطرف كنيد.

سوما، شما با انجام درمان هاي پيشيگرانه ارتودنسي در هزينه ها صرفه جويي خواهيد كرد. اگر شما با پرداخت حداقل هزينه و قيمت ارتودنسي دندان درمان پيشيگيرانه كودك خود را آغاز كنيد در آينده مجبور نخواهيد بود تا ميليون ها تومان هزينه صرف منظم كردن دندان ها و فك فرزندتان كنيد. زيرا هزينه هاي ارتودنسي و جراحي فك واقعا زياد است و روز به روز بيشتر خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۱:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :