جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لومينيرز و هر آنچه بايد درمورد آن بدانيد

امروز در اين مطلب قصد داريم تا شما را بيشتر با لومينيرز و كاربرد هاي آن آشنا كنيم. لومينيرز روشي است براي اصلاح طرح لبخند كه به راحتي مي‌تواند براي برخي از افراد جايگزيني براي كامپوزيت و لمينت دندان باشد. با ما در اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار مفيدي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

لومينيرز چيست؟

لومينيرهاي دنداني يا Lumineers® روكش هاي فوق نازكي با ضخامت حدود 0.3 ميلي متر هستند كه براي برطرف كردن عيوب ظاهري دندان ها و به جهت مصارف زيبايي استفاده مي شوند. آنها از ونيرهاي دنداني معمولي متمايز هستند زيرا براي نصبشان نيازي به تراشيدن دندان نيست و بنابراين نيازي به بيحسي هم ندارند. آنها به سادگي به سطح دندان ها متصل مي شوند و انواع مشكلات دنداني كه زيبايي دندان ها را به خطر مي اندازند را برطرف مي كنند.

تفاوت لومينيرز و لمينت

لومينير در اصلاح عمومي نوعي روكش دندان بدون تراش است. به اين معني كه براي متصل كردن آن نيازي نيست تا دندان تراشيده شود و ضخامت خودش به قدري نازك و باريك هست كه بدون تراش روي دندان سوار مي شود. آن ها نيازي به آمادگي زياد ندارند و هزينه كمتري در بر ميگيرند.

اما از سوي ديگر لمينت دندان ضخامت نسبتا بيشتري دارند و براي نصب آن ها حتما بايد ضخامت ميناي دندان تراشيده شود. همچنين در مجموع، هزينه بيشتري در بر مي گيرند. بنابراين تفاوت لومينيرز و لمينت دندان اولاً در ضخامت آن ها و دوماً در تهاجمي بودنشان و در آخر هزينه آن ها است.

راجع به اينله و انله بيشتر بدانيد.

مراقبت از لومينيرز

اگر از لومينيرزها به درستي مراقبت شود مي‌توانند بيش از بيست سال دوام داشته باشند. با اين حال، مانند دندان هاي طبيعي خودمان، آن ها نيز مستعد آسيب هايي هستند كه ممكن است در اثر بهداشت ضعيف دهان، مصرف غذاهاي سخت يا وارد شدن ضربه به صورت ايجاد مي شود.

سعي كرده ايم تا در ادامه مهم ترين نكات و اصول مراقبت از لومينير ها را توضيح دهيم كه با دنبال كردن از آن ها، مي توانيد تا سال هاي طولاني لومينيرهاي سالمي داشته باشيد و سلامت دهان و دندان شما با آن ها نيز حفظ شود.

همه چيز را درباره دندان مصنوعي بدانيد.

مزايا و معايب لومينيرز

  • شباهت زيادي به ميناي دندان دارند
  • نيازي به آمادگي ندارند
  • برگشت پذير هستند
  • قيمت كمي دارند
  • مشكلات زيادي را پوشش نمي دهند

 

 

  • ماندگاري زيادي ندارند
  • احتمالا شكسته شدن آن ها زياد است

چند نكته

رعايت بهداشت دهان و دندان براي افرادي كه از لومينيرز دارند بسيار مهم است. دنبال كردن يك روتين خوب براي مراقبت از دهان بايد شامل چندين بار مسواك زدن در روز، نخ دندان كشيدن و استفاده منظم از دهانشويه و بررسي هرگونه علائم آسيب به اين روكش بدون تراش به صورت روزانه باشد.

دقيقا مشابه دستورالعمل هاي مراقبت از لمينت دندان، ما توصيه هايي براي مراقبت از لومينيرز داريم. مثلا به طور مشابه، شما نبايد غذاها و خوراكي هاي سفت و سختي با لومينير مصرف كنيد. زيرا باعث ترك خوردن آن ها مي شود. همچنين مصرف غذاهاي رنگدانه دار بايد محدود شود زيرا در دراز مدت ممكن است موجب تغيير رنگ آن ها شود.

لومينيرزها به طور طبيعي فوق العاده بادوام هستند، بنابراين مي توانند هنگام غذا خوردن فشار روزانه را تحمل كنند. با اين حال، هنگامي كه نيرو و فشار بيش از حد به آنها وارد مي شود، مستعد ترك خوردن و شكستن هستند.

سخن آخر

امروز در اين مطلب سعي شد تا اطلاعات بسيار مفيدي را درمورد لومينيرز، روشي براي زيباسازي طرح لبخند در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. ما در اين مطلب قصد داريم تا به شما وبسايت تهران دنتال ايمپلنت را معرفي كنيم كه در آن مي‌توانيد اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه دندان و دهان به دست آوريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۸:۵۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :