جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مزايا و معايب ايمپلنت هاي دنداني

ايمپلنت هاي دنداني روشي بسيار ايمن . مطمئن براي جايگزيني دندان هايي است كه به هر دليلي از دست رفته اند. امروز در اين مطلب قصد داريم تا شما را بيشتر با مزايا و معايب ايمپلنت هاي دنداني آشنا كنيم و همه چيز را در اين رابطه به شما عزيزان بگوييم. با ما در اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار مفيدي را در اين رابطه به دست بياوريد.

مزاياي ايمپلنت هاي دنداني

ابتدا و قبل از هرچيزي اجازه دهيد تا شما را با 7 تا از مزاياي ايمپلنت دندان آشنا كنيم. بعد از خواندن اين بخش حتما بخش معايب را با دقت بيشتري بخوانيد.

  1. ايمپلنت ها ظاهر طبيعي و زيبايي دارند: ايمپلنت دندان در داخل استخوان فك قرار مي گيرد و يك پروتز مصنوعي كه شبيه تاج دندان طبيعي شما است در بالاي آن چسبانده مي شود. اين پروتز را مي توان با توجه به اندازه دهان و رنگ دندان هاي خود سفارشي كرد تا از ساير دندان هاي شما قابل تشخيص نباشد.
  2. ماندگاري بسيار طولاني دارند
  3. آن ها به تسهيل بهداشت دهان و دندان كمك مي كنند
  4. عملكرد دندان ها را انجام مي دهند
  5. از كج شدن دندانهاي ديگر جلوگيري مي شود
  6. به متفارن ماندن صورت كمك مي كنند
  7. به جلوگيري از تحليل استخوان كمك زيادي مي كنند: هنگامي كه دندان خود را از دست مي دهيد ، استخوان اطراف آن ها به دليل عدم فعاليت شروع به از دست دادن توده استخواني مي كند كه اصطلاحا تحليل استخوان نيز ناميده مي شود. اين از دست دادن استخوان، ممكن است منجر به تضعيف كل فك شود و خطر شكستگي هاي پاتولوژيك را افزايش دهد. اما خوشبختانه ايمپلنت دندان به استخوان نيرو مي بخشد و از تحليل رفتن آن جلوگيري مي كند.

درمورد اينله و انله به عنوان يكي از روش هاي ترميم دندان بيشتر آشنا شويد.

عوارض ايمپلنت هاي دنداني

زماني كه در حال تحقيق، جستجو يا سبك و سنگين كردن چيزي هستيم بايد به جز مزاياي آن، درباره معايب، نكات منفي و عوارضش نيز اطلاعاتي در اختيار داشته باشيم. بنابراين بياييد در كنار مزاياي ايمپلنت دندان، به معرفي برخي از معايب آن نيز اشاره اي داشته باشيم. ما در اين بخش به 6 تا از معايب ايمپلنت دندان پرداخته ايم كه خواندن آن ها خالي از لطف نخواهد بود.

  1. ممكن است با خطرات جراحي روبرو شويد
  2. كاشت ايمپلنت دندان براي هر شخصي مناسب نيست
  3. در موارد نادر احتمال شكست ايمپلنت وجود دارد
  4. فرآيند ايمپلنت گذاري كامل يك فرآيند زمانبر و طولاني است
  5. هزينه ايمپلنت دندان زياد است
  6. پروتزهاي ايمپلنت نياز به جايگزيني دارند

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا شما را با انواع و اقصام عوارض، مزايا و معايب ايمپلنت هاي دنداني بيشتر آشنا كنيم و همه چيز را در اين رابطه به شما عزيزان بگوييم. تحقيق كردن بهترين راه براي اين است كه شما بتوانيد بهترين تصميم را براي آينده و سلامت خود بگيريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

منبع : http://www.tehrandentalimplant.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۰:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :