جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كيا سورنتو يا استينگر

كيا موتورز يكي از بهترين كمپاني هاي خودرو سازي در دنيا است و امروزه خودرو هاي بسيار با كيفيتي را توليد يو به بازار عرضه مي‌كند. امروز در اين مطلبل قصد داريم تا شما را بيشتر با كمپاني خودرو سازي كيا موتورز آشنا كنيم و اطلاعات مفيدي را درمورد دو تا زا بهترين مدل هاي اين كمپاني در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. كيا استينگر و سورنتو. همچنين راجع به قطعات كيا و هيونداي نيز اطلاعاتي را در اختيار شما قرار خواهيم داد.  با ما همراه باشيد.

كيا موتورز

نسل سوم ماشين سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود كه وارد بازارهاي ايران شد. نه تنها زا آن زمان، كه از لحظه رونمايي از اين ماشين، ايرانيان زيادي در سوداي خريد اين ماشين بودند و خيلي ها نيز موفق به وارد كردن و خريد آن شدند. اما بعد زا اين نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحي و توليد مدل 2017 و جديد سورنتو بوديم. شركت اطلس موتور به عنوان نماينده رسمي كيا موتورز در كشور از همان ابتداي رونمايي از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و براي وارد كردن آن نيز تلاش هاي زيادي انجام داد تا اينكه….

مشخصات فني سورنتو

كيا سورنتو اين شاسي ‌بلند كره‌اي مجهز به موتور 2.4 ليتري تنفس طبيعي است كه در نمونه موجود در بازار ايران، به گيربكس 6 سرعته اتوماتيك متصل شده كه توانايي توليد 188 اسب بخار، قدرت و 241 نيوتن متر، گشتاور است.

در تاريخ چهاردهم مرداد امسال يعني سال 99 قيمتي كه براي سورنتوهاي ترخيص شده در نظر گرفته شده نزديك به 1 ميليارد و 950 ميليون تومان است. كه احتمالا با تغييرات ارزي اين قيمت باز هم بيشتر خواهد شد و سر به فلك خواهد كشي. خدمات پس از فروش اين ماشين بر عهده اطلس موتور است.

استينگر

استينگر 2021 در واقع نسخه تكامل يافته 2020 است و به گونه اي طراحي شده تا بتواند با رقباي هم رده خود دست و پنجه بي اندازد. در اين مقاله با مشخصات موتوري، تصاوير و نكات برجسته رونمايي اين خودرو نسل جديد و آينده دار آشنا خواهيد شد. چنانچه به ماشين هاي كره اي و مخصوصا محصولات كيا علاقمند هستيد شما را به خواندن اين مقاله دعوت مي‌كنيم.

مشحصات فني استينگر

مشابه نسخه قبلي اين ماشين جذيذ، ما يك مانيتو 8 اينچي داريم كه البته مشتري ها ميتوانند به صورت سفارشي درخواست نصب مانيتور 10.5 اينچي براي اين ماشين را به جاي مانيتور پيشفرض بدهند. اين مانيتور جديد در اغلب ماشين هاي هم رده و رقيب وجود دارد اما نمايشگر استاندارد كيا استينگر 8 اينچي است.

اين ماشين چندي پيش رونمايي شد و قرار بر اين است كه اواخر سال 2020 ميلادي و پيش از شروع سال جديد كم كم به فروش برسد. لازم به ذكر است كه رونمايي اين ماشين در خود كشور كره از همان ابتداي سال 2020 آغاز شد ولي هنوز وارد بازار جهاني نشده است.

سخن آخر

امروز در اين مطلب قصد داشتيم تا به شما اطلاعات جامعي درمورد دو تا از بهترين خودرو هاي كيا بدهيم و مي‌خواهيم به شما بگوييم تا قطعات اين خودرو ها را از كجا تهيه كنيد. اگر قصد خريد لوازم يدكي كيا و يا هيونداي را داريد پيشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو است. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۳:۱۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :