جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه لمينت دندان و همه چيز درمورد آن

لمينت دندان يكي از بهترين روش ها براي ترميم و بازسازي طرح لبخند است كه طرفداران بسيار زيادي در سراسر دنيا دارد و ميليون ها نفر در حال استفاده از آن هستند. امروز در اين مطلب قصد داريم تا شما را با لمينت و هزينه لمينت دندان بيشتر آشنا كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما همراه باشيد.

هزينه حدودي لمينت دندان در سال 1400

اگر بخواهيم به صورت دقيق درباره هزينه اصلاح طرح لبخند با لمينت دندان صحبت كنيم بايد عوامل مختلفي را در نظر بگيرم. براي مثال بيشترين چيزي كه در هزينه اين نوع ونيرها تاثير گذار هستند، انتخاب متخصص ترميمي و زيبايي يا دندانپزشكي است كه اين لمينت ها را نصب مي كند.

چنانچه به يك كلينيك تخصصي ترميمي و زيبايي مراجعه كنيم نتيجه نصب لمينت ها قابل قبول، طبيعي و بر اساس اصول زيبايي شناسي طرح لبخند بوده و قيمت لمينت دندان در نهايت زيادتر خواهد بود. اما اگر به يك دندانپزشك عمومي مراجعه كنيد احتمالا هزينه ها كمتر خواد بود ولي نبايد انتظار داشت كه كيفيت كار بسيار بالا باشد.

قيمت لمينت دائمي

در لابراتوار بر اساس قالبي كه از دندان يا دندان هاي شما گرفته شده است يك لمينت دائمي و منحصر به فرد كه مخصوص دندان شما است ساخته مي شود. هزينه اين لمينت با قيمت لمينت موقت جدا است و به طور ميانگين 3 ميليون تومان به ازاي هر واحد است.

بالا بودن هزينه لمينت سراميكي دندان

در نگاه اول شايد با خودتان بگوييد كه هزينه اي كه براي داشتن لمينت پرداخت مي كنيد زياد است. اما واقعيت اين است كه بيشتر هزينه صرف مواد بكار رفته و لابراتوار خواهد بود. در عمل درصد كمي از هزينه هاي به حساب كلينيك ها مي رود و اغلب قيمت لمينت دندان در سال 1400 براي لابراتوار است.

اغلب مواد بكار رفته وارداتي هستند و به دليل نوسانات ارزي و اوضاع اقتصادي كشور هزينه زيادي روي دست كلينيك يا لابرتوار ميگذارند به همين دليل اينطور به نظر ميرسد كه هزينه ها بيشتر است.

هزينه لمينت موقت

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و زيباسازي دندان با لمينت دندان داريد بايد انتظار داشته باشيد كه دست كم 2 جلسه به مطب يا كلينيك دندانپزشكي ترميمي و زيبايي مراجعه كنيد.

در جلسه اول دندان هاي شما بررسي مي شود و بخشي از ميناي دندان جهت قرار گرفتن لمينت روي دندان تراشيده مي شود. پس از تراشيدن دندان، از آن قالب گرفته مي شود و بر اساس آن قالب يك لمينت دندان موقت براي شما ساخته مي شود. سپس قالب را به لابراتوار مي فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمينت دندان نهايي ساخته شود.

سخن آخر

امروز ما در اين مطلب سعي كرديم تا شما را با هزينه لمينت دندان و تعرفه هاي آن در سال 1400 بيشتر آشنا كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۷:۰۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :