جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه ونير كامپوزيت

كامپوزيت يك ماده شيميايي است كه از موادي خاص تشكيل مي‌شود و در دندانپزشكي كاربرد هاي بسيار زيادي دارد. امروز در اين مطلب قصد داريم تا شما را بيشتر با ونير كامپوزيت و كاربرد هاي آن آشنا كنيم و اطلاعات بسيار زيادي را در اين مورد و همچنين هزينه ونير كامپوزيت در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

هزينه ونير كامپوزيت

ما چيزي مشخصي به اسم حداكثر قيمت در دندانپزشكي ترميمي و زيبايي، ارتودنسي دندان و يا ساير شاخه هاي ديگر نداريم. ممكن است نياز باشد هزينه بيشتري نسبت به حالت عادي  براي نصب كامپوزيت روي دندان بپردازيد و اين به عوامل متعددي بستگي دارد. اما در حالت عادي به ازاي هر واحد فول كامپوزيت دندان ممكن است نياز باشد بالاي 2.5 ميليون تومان هزينه پرداخت شود.

درمورد لمينت دندان نيز بيشتر بدانيد.

عواملي كه بر روي قيمت ونير كامپوزيت موثرند

قيمت كامپوزيت ونيرها به صورت مستقيم و غير مستقيم دست كم به 6 فاكتور زير بستگي دارد:

  1. دستمزد دندانپزشك: ونير كامپوزيت نوعي درمان ترميمي و زيبايي مستقيم است. به اين معني كه تمام مراحل آماده سازي آن در مطب دندانپزشك و با زحمت خود دندانپزشك انجام داده مي شود و در نهايت طي يك جلسه كامپوزيت نصب مي شود. بنابراين طبيعي است كه بخشي از هزينه ونير كامپوزيت ها بايد مستقيما صرف زحمت و دستمزد دندانپزشك شود.
  2. برند كامپوزيت و كشور مبدا:
  3. رنگ و سايه رنگ كامپوزيت بكار رفته: كامپوزيت مورد استفاده براي ساخت ونير معمولا يك پالت كامل از سايه رنگ هاي مشابه با رنگ دندان طبيعي ما دارد. هزينه هر سايه رنگ (روشني و تيرگي) معمولا كمي با هم متفاوت است. به عنوان مثال هزينه ونير كامپوزيت با c نزديك به 700 هزارتومان است و اين درحالي است كه كامپوزيت با گريد A نزديك به 1 مييون و 300 هزار تومان است.
  4. نياز يا عدم نياز به ترميم كامپوزيت قبلي يا برداشتن آن: شرايط مراجعاني كه نيازمند به درمان كامپوزيت هستند هميشه يكسان نيست و ما لزوما قرار نيست مستقيما براي همه بيماران سريعا كامپوزيت را آماده و نصب كنيم. برخي از مراجعان ممكن است دندان پوسيده و نيازمند ترميم داشته باشند كه بايد قبل از نصب ونير، حتما پوسيدگي برطرف و دندان ترميم شود. هزينه ونير كامپوزيت با حساب ترميم پوسيدگي بيشتر از حالت عادي خواهد بود.
  5. تعداد دندان نيازمند كامپوزيت: هرچه تعداد دندان هاي نيازمند پوشش كامپوزيت بيشتر باشد قاعدتا هزينه ها بيشتر مي شود.

راجع به هزينه پركردن دندان بيشتر بدانيد و اطلاعات كسب كنيد.

 

حداقل قيمت كامپوزيت دندان

حداقل هزينه در سال 1400 براي پوشاندن جزئي و ناكامل ديك دندان برابر با 1 ميليون تومان است. كه البته اگر داندن به طور كامل نياز به كامپوزيت داشته باشد همين حداقل هزينه به 1.5 ميليون تومان مي‌رسد.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار جامع و كاملي را درمورد هزينه ونير كامپوزيت دندان و عوامل موثر بر تعيين هزينه آن در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. شما مي‌‍توانيد با مراجعه به وبسايت تهران دنتال ايمپلنت و مطالعه مقالات آن اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه كسب كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۵:۴۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :