جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ايمپلنت سوئيسي

سوئيس يكي از برترين كشور ها در زمينه توليد ايمپلنت است به طوري كه بهترين ايمپلنت هاي دنيا را سوئيس توليد مي‌كند. امروز در اين مطب قصد داريم تا شما را با انواع ايمپلنت هاي سوئيسي آشنا كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را به شما عزيزان در اين زمينه بدهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب  همراه باشيد.

ايمپلنت اشترومن

به طور كلي در دنياي ايمپلنت ها، محصولات ساخت شركت اشترومن شناخته شده ترين و با كيفيت ترين ها هستند. در واقع بدون اغراق تمامي ايمپلنت هاي ساخت اين شركت جزء كارهاي عالي و رده بالا هستند. از نظر همه چيز، اشترومن جزء 3 برند مشهور و برتر دنياي ايمپلنت ها است.

خوشبختانه برند اشترومن در ايران به صورت مستقيم نمايندگي دارد و برخي از دندانپزشكان مشهور، آن را به بيماران خود پيشنهاد مي دهند. (متاسفانه به دليل قيمت بالا و سود پاييني كه براي دندانپزشكان دارد توسط هر متخصصي انجام داده نمي شوند)

ايمپلنت اشترومن كه در ايران به صورت اختصاري با نام ITI شناخته مي شود مدت زمان بارگذاري اش بين 4 تا 6 هفته خواهد بود. اگر فكر مي كنيد هزينه بالاي آن برايتان مساله ساز نيست يك گزينه بسيار عالي براي كاشت است.

همه چيز را درمورد ونير كامپوزيت دندان بدانيد.

ايمپلنت SIP

اگر به دنبال يك ايمپلنت شناخته شده با قدمت بسيار زياد هستيد مي توانيد درباره ايمپلنت SPI با دندانپزشك خودتان صحبت كنيد. اين ايمپلنت توسط شركت تومن مديكال ساخته مي شود و از نظر كيفيت جزء ايمپلنت هاي تاپ لول است. اين برند مشابه با ايمپلنت اشترومن بوده اما هزينه اش نسبت به آن كمي پايينتر است.

ايمپلنت سوئيسي اس پي آي هم اكنون در كشور ما داراي نمايندگي فعال است و براي كاشت آن تنها كافيست به يك متخصص ايمپلنت خوب كه با اين برند همكاري مي كند مراجعه كنيد.

نكته جالبي كه در خصوص اين ايمپلنت وجود دارد اين است كه جزء ايمپلنت هاي اكتيو به شمار مي رود به اين معني كه بعد از كاشته شدنش مي توان ظرف مدت 45 روز پروتز ايمپلنت كه معمولا روكش دندان است را روي آن قرار داد.

درمورد لمينت دندان بيشتر بدانيد.

ايمپلنت TRI

تا اينجا اغلب برندهايي كه نام برديم جزء برندهاي قديمي و تا حدي ريشه دار سوئيسي بود اما ايمپلنت TRI جزء جديدترين برندهاي اين كشور است كه از نظر كيفيت در حد متوسط  و هزينه ارزان تري نسبت به ساير ايمپلنت هاي ساخت اين كشور دارد. از نظر ظاهري، ايمپلنت سوئيسي TRI شباهت بسيار زيادي به ايمپلنت آمريكايي اسكرونت زيمر دارد. در ايران هنوز آنطور كه بايد و شايد اين برند شناخته شده نيست و تعداد بيماراني كه با اين روش دندان از دست رفته خود را جايگزين مي كنند كمتر است.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه انواع ايمپلنت هاي سوئيسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و به شما بگوييم كه چرا سوئيس جزء كشور هاي پيشگام در زمينه توليد انواع ايمپلنت ها شناخته مي‌شود. اگر مي‌خواهيد در زمينه ايمپلنت هاي دنداني به خصوص ايمپلنت هاي سوئيسي اطلاعات بيشتري داشته باشيد پيشنهاد ما به شما اين است كه مقالات وبسايت ايمپلنت را حتما مطالعه كنيد. اميدواريم از اين مطلب استفاده كرده باشيد و براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۶:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :