جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه ما بايد درمورد ايمپلنت هاي سوئيسي بدانيم

ايمپلنت يكي از بهترين راه ها براي جايگزيني دندان هاي از دست رفته است. امروز در اين مطلب سعي داريم تا شما را با ايمپلنت هاي كشوري كه در زمينه توليد ايمپلنت پيشگام است، بيشتر آشنا كنيم. سوئيس در زمينه توليد انواع ايمپلنت ها در بين كشور هاي ديگر پيشگام است و بهترين ايمپلنت هاي توليد شده در دنيا ايمپلنت هاي سوئيسي هستند. تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

ايمپلنت اشترومن

به طور كلي در دنياي ايمپلنت ها، محصولات ساخت شركت اشترومن شناخته شده ترين و با كيفيت ترين ها هستند. در واقع بدون اغراق تمامي ايمپلنت هاي ساخت اين شركت جزء كارهاي عالي و رده بالا هستند. از نظر همه چيز، اشترومن جزء 3 برند مشهور و برتر دنياي ايمپلنت ها است.

خوشبختانه برند اشترومن در ايران به صورت مستقيم نمايندگي دارد و برخي از دندانپزشكان مشهور، آن را به بيماران خود پيشنهاد مي دهند. (متاسفانه به دليل قيمت بالا و سود پاييني كه براي دندانپزشكان دارد توسط هر متخصصي انجام داده نمي شوند)

ايمپلنت اشترومن كه در ايران به صورت اختصاري با نام ITI شناخته مي شود مدت زمان بارگذاري اش بين 4 تا 6 هفته خواهد بود. اگر فكر مي كنيد هزينه بالاي آن برايتان مساله ساز نيست يك گزينه بسيار عالي براي كاشت است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر درمورد بليچينگ دندان اينجا كليك كنيد.

ايمپلنت SIP

اگر به دنبال يك ايمپلنت شناخته شده با قدمت بسيار زياد هستيد مي توانيد درباره ايمپلنت SPI با دندانپزشك خودتان صحبت كنيد. اين ايمپلنت توسط شركت تومن مديكال ساخته مي شود و از نظر كيفيت جزء ايمپلنت هاي تاپ لول است. اين برند مشابه با ايمپلنت اشترومن بوده اما هزينه اش نسبت به آن كمي پايينتر است.

ايمپلنت سوئيسي اس پي آي هم اكنون در كشور ما داراي نمايندگي فعال است و براي كاشت آن تنها كافيست به يك متخصص ايمپلنت خوب كه با اين برند همكاري مي كند مراجعه كنيد.

همچنين درمورد ايمپلنت هاي دنداني بيشتر بدانيد.

ايمپلنت دندان بايودنتال

از مطرح‌ترين ايمپلنت‌هاي دندانيِ ساخت كشور سوئيس، بيودنتال است. ايمپلنت بيودنتال يك ايمپلنت با برندي نوپا است كه مانند ايمپلنت SIC قدمت چندان زيادي ندارد، اما يكي از برندهاي مورد علاقه دندانپزشكان ايراني است.

به دليل اينكه شركت بيودنتال هر ساله تغييراتي بر روي ايمپلنت هاي خود (مخصوصاً از نوع زيركونيا) اعمال كرده و با تكنولوژي هاي روز دندانپزشكي تطبيق مي دهد، در بازار ايمپلنت ايران بسيار مورد توجه گرفته است. بنابراين اگر براي كاشت دندان به يك متخصص مراجعه كرديد، اصلا تعجب نكنيد اگر اولين برند ايمپلنتي كه به شما معرفي كردند ايمپلنت سوئيسي بيودنتال باشد.

ايمپلنت هاي TRI

تا اينجا اغلب برندهايي كه نام برديم جزء برندهاي قديمي و تا حدي ريشه دار سوئيسي بود اما ايمپلنت TRI جزء جديدترين برندهاي اين كشور است كه از نظر كيفيت در حد متوسط  و هزينه ارزان تري نسبت به ساير ايمپلنت هاي ساخت اين كشور دارد. از نظر ظاهري، ايمپلنت سوئيسي TRI شباهت بسيار زيادي به ايمپلنت آمريكايي اسكرونت زيمر دارد. در ايران هنوز آنطور كه بايد و شايد اين برند شناخته شده نيست و تعداد بيماراني كه با اين روش دندان از دست رفته خود را جايگزين مي كنند كمتر است.

سخن آخر

امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در مورد بهترين ايمپلنت هاي دنيا يعني ايمپلنت هاي سوئيسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و باعث شويم تا اگر قصد ايمپلنت دندان هاي خود را داريد، پيشنهاد ما به شما اين است كه حتما مقالات سايت خوب تهران دنتال ايمپلنت را در اين زمينه مطالعه كنيد تا اطلاعات بسيار خوبي را به دست بياوريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۹:۰۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :