جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه بليچينگ دندان و هر آنچه بايد درمورد آن بدانيم

امروز ما در اين مطلب سعي قصد داريم تا شما را با هزينه بليچينگ دندان به عنوان بهترين روش سفيد كردن دندان بيشتر آشنا كنيم و به شما بگوييم اگر قصد سفيد كردن دندان هاي خود را به وسيله بليچينگ دندان داريد، چگوننه است و چقدر مي‌تواند براي شما هزينه داشته باشد. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

ميانگين هزينه بليچينگ دندان

همانطور كه مي دانيد بليچينگ دندان به روش هاي مختلف انجام داده مي شود اما دو نوع بليچينگ خانگي و بليچينگ در مطب رايج ترين و پر طرفدارترين روش هاي سفيد كردن دندان هستند. با در نظر گرفتن قيمت بليچينگ دندان با هر دو روش مي توان انتظار داشت كه هزينه اين درمان در سال 1400 چيزي بين 1.5 تا 2.5 ميليون تومان باشد. كه البته ممكن است از 1 ميليون تومان هم شروع شود.

هزينه سفيد كردن دندان ها در منزل

هزينه بليچينگ دندان در منزل به مراتب كمتر از هزينه آن در مطب دندانپزشك است. در اين روش بسته به نوع مواد مورد استفاده، هزينه ممكن است بين 1 تا 1.5 ميليون تومان متغيير باشد.

در روش بليچينگ دندان در منزل، از همان موادي كه در مطب براي سفيد كردن استفاده مي‌شود بهره مي برند. اما درصد و غلظت مواد سفيد كننده در آن ها بسيار كمتر است. به عنوان مثال اگر درصد هيدروژن پراكسيد در مطب بين 35 تا 40 درصد است در روش بليچينگ خانگي درصد و غلظتش بيشتر از 3 تا 6 درصد نيست.

هزينه بليچينگ دندان در خانه البته مي تواند حتي بيشتر يا كمتر از چيزي كه عنوان كرديم باشد. به عنوان مثال برخي از شركت هاي توليد كننده كيت هاي بليچينگ به خاطر وارداتي بودنشان هزينه بالايي دارند.

همچنين اغلب اوقات پس از بليچينگ دندان در مطب ممكن است دندانپزشك به شما پيشنهاد دهد كه در دراز مدت چند بار بليچينگ در منزل را امتحان كنيد. براي اينكار او از دندان هاي شما قالب ميگيرد و سپس از شما مي خواهد كه ژل سفيد كننده با غلظت كم را مطابق دستورالعمل بدر قالب ريخته و روي دندان ها قرار دهيد. هزينه بليچينگ دندان در سال 1400 با اين روش هم چندان زياد نخواهد بود.

هزينه بليچينگ دندان در مطب

به طور ميانگين هزينه سفيد كردن دندان ها در مطب دندانپزشك به روش بليچينگ بين 1.300.000 تا 2.500.00  متعيير است.

بليچينگ در مطب دندانپزشك ايمن ترين و موثرترين روش سفيد كردن دندان ها است. طي اين پروسه، از ژل هاي سفيد كننده حاوي كاربامايد پراكسيد و يا هيدورزن پراكسيد استفاده مي شود.

پس از تميز كردن دندان ها، دهان و لثه ها محافظت مي شوند و سپس ژل سفيد كننده به سطح جلويي دندان ها متصل مي شود. دندانپزشك سپس با كمك نور و گرما يا ليزر ژل سفيد كننده دندان را فعال كرده و به اين صورت ژل باعث سفيد شدن دندان ها مي شود.

درمورد هزينه پركردن دندان نيز بيشتر بدانيد.

سخن آخر

امروز ما در اين مطلب قصد داشتيم تا شما را با هزينه بليچينگ دندان بيشتر آشنا كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. بليچينگ دندان بدن شك بهترين روش سفيد كردن دندان ها است و افراد بسيار زيادي در سراسر دنيا در حال استفاده از اين روش براي سفيد كردن دندان هاي خود هستند. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۱:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :