جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه كه ما بايد درمورد ارتودنسي متحرك نامرئي بدانيم

امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي متحرك نامرئي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با آن به شما بگوييم. ارتودنسي دندان روشي است براي درمان ناهنجاري هاي دهان و دندان و استفاده از آن در صورت نياز مي‌تواند بسيار ضروري باشد. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

 ارتودنسي متحرك نامرئي چيست و چه مزايايي دارد؟

اين نوع ارتودنسي به راحتي قابل مشاهده نيست. زيرا شفاف است و استفاده از آن براي شما راحت است و به دليل بكار نرفتن فلز يا مواد حساس ديگر، حساسيتي در لثه شما ايجاد نمي كند و ميتوان در حين خوردن غذا، نوشيدن و مسواك زدن دندان، آن را از دهان خود خارج كنيد و پس از آن دوباره به راحتي روي دندانتان نصب كنيد.

همچنين درمورد ارتودنسي سريع دندان بيشتر بدانيد.

ارتودنسي متحرك هر چند هفته يكبار بايد عوض شود. براي پيگيري، هر شش هفته يكبار به دندانپزشك مراجعه كنيد.اين نوع بريس ها عمدتاً از پلاستيك ساخته شده اند و با دقت بالايي طراحي مي شوند. زيرا دندانپزشك اندازه گيري هاي دنداني را بر روي دندان شما انجام مي دهد تا با دقت مناسب ارتودنسي ر در دهان شما قرار دهد.

ارتودنسي متحرك نامرئي يك فن آوري مدرن است كه با استفاده از يك فناوري سه بعدي كامپيوتري طراحي مي شود كه از طريق آن چندين بريس شفاف توليد مي شود.هر كسي نمي تواند به اختيار خود از آن ها استفاده كند. بريس هاي نامرئي از مواد اكريليك شفاف با اندازه هاي مختلف ساخته مي شوند كه با توجه به اندازه دندان هاي بيمار گرفته مي شوند و بر روي دندان ها قرار مي گيرند.

با ارتودنسي زود بازده بيشتر آشنا شويد.

اين نوع ارتودنسي، بدون سيم يا براكت فلزي در دهان فرد قرار مي گيرد. اين فناوري در بسياري از موارد از طريق اثربخشي و سرعت درمان، انقلابي در دنياي ارتودنسي ايجاد كرده است.همچنين بيمار مي تواند هنگام غذا خوردن يا مسواك زدن دندان، بريس ها را بيرون بياورد. به ندرت هنگام استفاده از اين نوع بريس ها لثه ها يا ساير عوارض دهاني براي فرد پيش مي آيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد ارتودنسي پشت دندان اينجا كليك كنيد.

سن مناسب براي ارتودنسي

سني مي توان از ارتودنسي نامرئي متحرك براي درمان دندان ها استفاده كرد بستگي به شرايط فرد دارد. اينكه  فرد در سني باشد كه دندانهايش به نرمي حركت كند و اين روش پس از اندازه گيري دقيق از دندان هاي بيمار توسط دندانپزشك با استفاده از عكس گرفتن و با استفاده از رايانه ساخته مي شود كه به همين دليل، دقت كار در اين نوع ارتودنسي بسيار بالا است.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را درمورد ارتودنسي نامرئي متحرك در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با آن به شما بگوييم. بهترين راه براي اينكه بتوانيد بهترين تصميم را براي آينده خود بگيريد، تحقيق كردن است. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۹:۱۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :