جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

با چهار مدل دستبند فشن آشنا شويد

دستبند فشن چيست؟

قبل از معرفي دستبند فشن شايد بد نباشد به خود واژه‌ي فشن بپردازيم. فشن در واقع نوعي ابراز وجود و استقلال در يك دوره و مكان خاص است كه به وسيله‌ي ابزارهاي گوناگوني مانند لباس، كفش، شيوه‌ي زندگي، اكسسوري، وسايل آرايش، ميك‌آپ، مدل مو و حتي وضعيت بدن به نمايش گذاشته مي‌شود. به عبارتي ديگر، فشن تعريفي است كه توسط صنعت فشن به عنوان «مد» اعلام مي‌شود.

۱- دستبند مرواريد

اگر مي‌خواهيد تيپ مد روز داشته باشيد كه كمي هم استايل كلاسيك و آنتيك داشته باشد، پيشنهاد مي‌كنيم بدون هيچ شكي سراغ خريد دستبندهاي طلا مرواريدي برويد. مرواريد از بهترين دستبندهاي فشن است كه هميشه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. مزيت اين تيپ دستبند فشن اين است كه براي هر موقعيتي قابل استفاده است و اصطلاحا، چندكاره بشمار مي‌رود. هم با تيپ رسمي ست مي‌شود و هم با تيپ غيررسمي. شك نكنيد با دستبند مرواريد مي‌توانيد ظاهري متفاوت براي خود بسازيد.

۲- دستبند النگويي

اين دستبندها شبيه يك رينگ (حلقه) بزرگ هستند كه دور مچ قرار مي‌گيرند و انتهاي آنها هم باز است. اين دستبندها در مدل‌هاي باريك و ظريف يا نمونه‌هاي پهن عرضه مي‌شوند. مدل‌هاي مچ‌بند مانند اين دستبند براي لباس‌هاي رسمي مناسب است زيرا ساده اما در عين حال جلوه‌دهنده نوعي حس و حال سلطنتي است.

بيشتر بخوانيد: خريد انگشتر طلا

۳- دستبند چارم

دستبندهاي چارم از ديگر مدل‌هاي دستبند هستند كه هرگز كهنه و قديمي نمي‌شوند و مي‌توانيد براي روي مد بودن از آنها استفاده كنيد. اين دستبندها كه به نام افسون هم شناخته مي‌شوند در واقه دستبندهاي زنجيري هستند كه مي‌توانيد مهره‌هاي چارم و افسون را از آن بياويزيد. خوبي اين زيورآلات اين است كه مي‌توانيد آويزهاي مورد علاقه خود و آويزهايي كه يادآور خاطراتتان هستند را از آنها بياويزيد. اين مدل دستبند فشن براي هر نوع سليقه‌اي مناسب است.

۴- دستبند مهره‌

از ديگر مدل‌هاي دستبند فشن مي‌توان به دستبند مهره‌دار اشاره كرد. اين زيورآلات از متريال‌هاي مختلفي ساخته مي‌شوند. اما اغلب داراي مهره‌هاي سنگي، چوبي يا پلاستيكي هستند. نمونه‌هاي سنگي از ارزش و بهاي بيشتري برخوردارند؛ مخصوصا اگر از مهره‌هاي قيمتي در ساخت آنها استفاده شده باشد. اين دستبندها در مدل‌ها، شكل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هاي بسيار متنوع در بازار موجود هستند و مي‌توانيد با خريداري آنها مطمئن باشيد كه هميشه زيورآلاتي براي روي مد بودن داريد.

منبع : https://www.azadi.gold/

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۴:۰۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :