جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آموزش رنگ كردن استخر و نحوه اجراي رنگ استخر

در اين مقاله به طور كامل با نحوه اجراي رنگ استخر آسنا خواهيد شد. مراحل را دنبال كنيد تا بتوانيد استخر خود را بدون كمك و به تنهايي رنگ آميزي و نقاشي كنيد. براي اينكه مراحل را بهتر انجام دهيد مقاله را به ۳ بخش جهت رنگ كردن استخر تقسيم كرده ايم.

مرحله اول اجراي رنگ استخر: تخليه آب

آب استخر را تخليه كنيد

اولين قدم براي رنگ كردن استخر ، تخليه آب آن است. اگر استخر شما در فضاي بسته و سرپوشيده است، ميتوانيد همين الان اقدام به تخليه آن كنيد. اما اگر استخر بيرون و در فضاي باز است بايد گوش به زنگ پيش بيني هواشناسي باشيد. براي اينكه بتوانيد فرآيند اجراي رنگ استخر را پياده كنيد به حداقل ۵ تا ۷ روز آفتابي با آب و هواي مطلوب نياز داريد. اگر دما بين ۵ تا ۳۲ درجه هم باشد كه عالي ميشود. سپس ، از پمپ مركزي استخر يا يك پمپ غوطه ور براي تخليه آب استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آب تخليه شده به جايي غير از اطراف استخر پمپاژ شود.

بيشتر بخوانيد : ساخت استخر

نكته:

مدت زمان تخليه استخر بسته به نوع پمپ استخر و اندازه آن متفاوت است اما يك استخر متوطي معمولا بادي ۱۴ ساعت خالي شود.

رنگ كردن استخر كار آساني نيست

شايد در نگاه اول با خواندن اين مقاله با خود فكر كنيد كه رنگ كردن استخر يا اجراي رنگ استخر چندان كار سختي نيست. شايد درست بگوييد اما اين كار هم رنگ و ابزار نقاشي نياز دارد و هم اينكه نياز به مهارت، تجربه و حوصله دارد. فرآيند اجراي رنگ استخر معمولا هزينه بر است و اگر شما كلي هزينه كنيد تا مواد اوليه بخريد اما نتوانيد رنگ كنيد هزينه اي كه كرده ايد بي ثمر خواهد ماند.

اجازه دهيد كه شركت هاي نگهداري و تعمير استخر اينكار را براي شما انجام دهند. آن ها تمام امكانات لازم از لباس مخصوص گرفته تا بهترين متريال اجراي رنگ استخر. اگر شما يك در عرض دو روز اينكار را انجام ميدهيد آن ها تنها با يك روز كاري با بهترين كيفيت استخر شما را رنگ ميكنند. شما ميتوانيد براي اجراي رنگ استخر خود با شركت تام استخر تماس بگيريد تا ضمن گرفتن مشاوره رايگان به شما در رنگ كردن استخر كمك كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۰:۳۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :