جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

علائم نشت اسليو معده و هزينه اين جراحي

امروز در اين مطلب مي‌خواهيم تا به شما عزيزان بگوييم كه از مهمترين علائم نشت اسليو معده كدامند و هزينه اين جراحي فوق تخصصي چقدر مي‌باشد. از شما مي‌خواهيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد تا اطلاعات بسيار مفيد و كاربردي را در اين دو زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

عمل اسليو معده

اسليو معده نوعي جراحي لاغري است كه طي آن اندازه معده به منظور كمك به كاهش وزن، كوچك مي شود. در اين عمل حدود ۸۰ درصد از معده به شكل غير قابل بازگشتي، برداشته مي شود و تنها يك بخش لوله مانند از معده باقي مي ماند. گنجايش بخش باقي مانده معده تنها ۴ اُنس يا ۱۲۰ ميلي ليتر است كه بسيار كمتر از گنجايش طبيعي معده است.

همچنين درمورد جراح اسليو نيز بيشتر بدانيد.

نشتي اسليو معده

نشتي معده يكي از عوارض اسليو معده محسوب مي شود و به معني وجود سوراخ يا درز كوچكي در كيسه ي جديد معده و خروج شيره گوارشي از معده به درون شكم مي باشد.

هنگامي كه شيره گوارشي از معده خارج مي شود، مي تواند موجب درد شديد و آسيب به ارگان هاي داخلي و بافت هاي ديگر بدن شود. عدم درمان به موقع اين وضعيت مي تواند موجب مرگ بيمار شود.

تشخيص نشتي اسليو معده از طريق آزمايش دستگاه گوارش فوقاني(GI) يا سي تي اسكن انجام مي شود. در هر دو روش بيمار مايعي به نام كنتراست مي نوشد و سپس از طريق عكس هاي ايكس ري مشخص مي شود كه آيا كنتراست از معده نشت كرده يا خير. اگر بيمار علائم نشتي در اسليو معده را داشته باشد ولي آزمايشات چيزي نشان ندهند، ممكن است جراح دستور يك عمل اورژانسي را براي پيدا كردن نشتي بدهد.

هزينه عمل اسليو معده

به طور حدودي (و نه كامل) هزينه اين عمل لاغري در بازه ۴۵ تا ۴۸ ميليون تومان متغير است. در اين مقاله نه تنها با جزئيات هزينه اين عمل در ايران آشنا خواهيد شد بلكه نيم نگاهي نيز به هزينه ها در خارج از كشور و مخصوصا كشور آمريكا به عنوان قطب اعمال لاغري خواهيم داشت.

هزينه عمل اسليو در خارج از كشور

براساس بررسي هاي ما در سال ۲۰۲۰، قيمت ها در ۱۰ ايالت كشور آمريكا كه گران قيمت بودند تقريبا ۱۰٪ كاهش يافته و متوسط ​​قيمت نيز تقريباً ۵٪ نسبت به سال گذشته كاهش يافته داشته است. اين موضوع احتمالاً به دليل افزايش رقابت و تقاضا براي جراحي لاغري اسليو در كشور آمريكا است. جزئيات هزينه عمل اسليو معده در كشور آمريكا به شكل زير است:

سخن آخر

قبل از هر چيزي اجازه دهيد تا به شما بگوييم كه تمامي هزينه هايي كه در بالا ذكر شد، بدون در نظر گرفتن پيچيدگي هاي عمل است. هر گونه مشكلي كه در حين جراحي با آن برخورد شود، مي‌تواند بر روي هزينه نهايي تاثير بگذارد. ما در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار كاربردي و خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۲:۱۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :