جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نماد قلب در زيورآلات، بهترين سمبل عشق

معني نماد قلب چيست؟

خريد طلا با نماد قلب، سمبل عشق، دوستي و محبت عميق هستند. امروزه، عشق و علاقه شديد دليل هديه دادن بيشتر مردم به جواهرات قلب است.

انواع طرح قلب در زيورآلات

زيورآلات شكل قلب، انواع مختلفي دارند و انتخاب هر كردام از آن‌ها كاملاً سليقه‌اي است. در ادامه با مزيت‌ها و كاربرهاي هر كدام از آن‌ها بيشتر آشنا مي‌شويد.

قلب توخالي، قلب توپر، قلب دوتايي داخل يكديگر ، قلب بالدار، قلب قفل‌دار، و آويز قلب، انواع مختلف طلا طرح قلب هستند.

زيورآلات طرح قلب توخالي

طرح قلب توخالي، يكي را پرطرفدارترين مدل‌هاي نماد قلب هستند. اين مدل براي دستبند، گوشواره، پلاك و گردنبند، و حتي انگشتر ساخته مي‌شود. قلب توخالي، نشان‌دهنده‌ي باز شدن قلب شخص هديه گيرنده براي كسي است كه اين هديه را به او داده است. در واقع با باز كردن قلب خود، به شخص ديگر اجازه مي‌دهد آن را پر از عشق و علاقه كند.

زيورآلات طرح قلب توپر

قلب توپر، نماد عشق و رابطه‌ي عميق است. اين مدل براي گوشواره و گردنبند ساخته مي‌شود. انتخاب قلب توپر و توخالي، به سليقه شما مربوط مي‌شود و هر دو در نوع خود زيبا و پرطرفدار هستند.

بيشتر بخوانيد :

زيورآلات طرح قلب بالدار

قلب بالدار يك طرح محبوب در جواهرات است. قلب بالدار معاني زيادي دارد.

به طور كلي، قلب با بالدار، نمادي از آزادي، روحيه شاد و آزاد است. جواهرات قلب بالدار، نمادي از دست دادن و اندوه نيز هستند. بال‌ها سمبل اين است كه عزيزان ما توسط فرشتگان به آسمان رفته‌اند. در دين، ​​قلب بالدار نمادي از صوفيان اسلام است. در اين فرهنگ، قلب با بال، نماد عروج است.

زيورآلات طرح قلب دوتايي داخل يكديگر

طرح قلب دوتايي، نماد همدلي و تعلق داشتن قلب‌ها (قلب دو نفر) به يكديگر است. در واقه نشان‌دهنده‌ي اين است كه قلب تنها زماني ميتواند كامل باشد كه دو نفر و دو قطعه با هم متحد شوند. گردنبند قلب دوتايي، نسبت به دستبند و گپوشواره آن طرفداران بيشتري دارد.

همچنين قلب دوتايي، نشان‌دهنده همدلي براي يك فرد خاص است؛ مثلا براي كسي كه روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارد و در آن لحظه به حمايت نياز دارد.

زيورآلات طرح آويز قلب

آويز قلب، براي آويز ساعت و يا آويز دستبند و يا گوشواره كاربرد دارد. در واقع اكسسوري جذابي براي نمادار كردن زيورآلات شما هستند.

منبع :طلافروشي آنلاين آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۲:۴۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :