جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

همه چيز درمورد هزينه دندان مصنوعي

بدون شك دندان يكي از اصلي ترين و تاثيرگذار ترين اعضاي صورت است. افراد بسياري در دنيا به دلايل مختلف دندان هاي خود را از دست داده اند و به روش هاي مختلف قصد جايگزين كردن دندان از دست رفته خود را دارند. ما امروز اينجاييم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه هزينه دندان مصنوعي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم تا همه چيز را در اين رابطه بدانيد و با اطلاعات كافي نسبت به جايگزين كردن دندان از دست رفته خود اقدام كنيد. با ما باشيد.

دندان مصنوعي چيست؟

دندان مصنوعي يك نوع پروتز دندان است. پروتزها در دندانپزشكي و پزشكي مواد و ابزارهايي هستند كه جايگزين عضو از دست رفته يا آسيب ديده مي شوند. در اينجا زماني كه دندان يا دندان هايي از دست مي رود با كمك پروتز دندان مصنوعي كه با نام دنچر نيز شناخته مي شود، مي توان آن دندان هاي از دست رفته را جايگزين كرد.

همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به هزينه ايمپلنت دندان بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

انواع دندان هاي مصنوعي

اگر تمام دندان ها از دست رفته باشد مي توان به كمك پروتز دندان مصنوعي كامل آن ها را جايگزين كنيد. براي هر فك مي توان يك دست كامل از دندان ها را سفارش داد. قيمت دندان دنچر كامل بيشتر از ساير انواع پروتزهاي دنداني است مخصوصا اگر از نوع ثابت باشد. هزينه و قيمت دندان مصنوعي ثابت مطابق جدول ابتداي صفحه به بالاي 25 ميليون تومان نيز خواهد رسيد اما قيمت پروتز متحرك آن مي تواند به طور ميانگين 10 ميليون تومان باشد.

اگر تنها 1 يا تعداد كمي از دندان ها از دست رفته باشد مي توان از ايمپلنت دندان و يا حتي بريج دندان براي جايگزين كردن آن ها استفاده كرد. با اين حال هزينه ايمپلنت دندان و بريج بالا است و ممكن است گزينه هاي مقرون به صرفه اي نباشند.

پروتز يا دنچر هاي آكريليكي رايج ترين پروتزهاي دندان مصنوعي هستند. آن ها از جنس پلاستيك نسبتا ضخيمي هستند كه قابليت انعطاف نيز ندارند. به جهت اينكه به دندان هاي مجاور متصل شوند، ممكن است قلاب هاي آكريليكي ضخيم و يا حتي فلزي داشته باشند.

درمورد ويژگي هاي يك كلينيك دندانپزشكي خوب بيشتر بدانيد.

هزينه دندان مصنوعي در سال 1400

قيمت دست دندان مصنوعي كامل                      از 10 ميليون به بالا

هزينه دندان مصنوعي آكريليكي تا 5 دندان                       از 1 ميليون تومان براي هر فك

قيمت دندان مصنوعي ژله اي                                      از 4 ميليون تومان براي هر فك

تعرفه دندان مصنوعي كروم و كبالت                               از 5 ميليون تومان براي هر فك

قيمت دندان مصنوعي ثابت بدون ايمپلنت                         هر فك از 5 ميليون تومان

هزينه دندان مصنوعي  ثابت با 4 ايمپلنت در فك               از 25 ميليون تومان براي هر فك

تعرفه دندان مصنوعي ثابت با 6 ايمپلنت در هر فك          از 35 ميليون تومان به بالا

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات كامل و جامعي را در زمينه دندان مصنوعي و هزينه دندان مصنوعي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين رابطه در اختيارتان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۱:۱۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :