جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آموزش رنگ كردن استخر

در اين مقاله به طور كامل با نحوه اجراي رنگ استخر آسنا خواهيد شد. مراحل را دنبال كنيد تا بتوانيد پس از ساخت استخر آن را خود بدون كمك و به تنهايي رنگ آميزي و نقاشي كنيد. براي اينكه مراحل را بهتر انجام دهيد مقاله را به ۳ بخش جهت رنگ كردن استخر تقسيم كرده ايم.

مرحله اول اجراي رنگ استخر: تخليه آب

آب استخر را تخليه كنيد

ولين قدم براي رنگ كردن استخر ، تخليه آب آن است. اگر استخر شما در فضاي بسته و سرپوشيده است، ميتوانيد همين الان اقدام به تخليه آن كنيد. اما اگر استخر بيرون و در فضاي باز است بايد گوش به زنگ پيش بيني هواشناسي باشيد. براي اينكه بتوانيد فرآيند اجراي رنگ استخر را پياده كنيد به حداقل ۵ تا ۷ روز آفتابي با آب و هواي مطلوب نياز داريد. اگر دما بين ۵ تا ۳۲ درجه هم باشد كه عالي ميشود. سپس ، از پمپ مركزي استخر يا يك پمپ غوطه ور براي تخليه آب استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آب تخليه شده به جايي غير از اطراف استخر پمپاژ شود.

نكته:

مدت زمان تخليه استخر بسته به نوع پمپ استخر و اندازه آن متفاوت است اما يك استخر متوطي معمولا بادي ۱۴ ساعت خالي شود.

درپوش هاي كف استخر را برداريد

كف استخر را جارو كنيد

تمام سوراخ ها و فرورفتگي ها را پر كنيد

مرحله دوم رنگ كردن استخر: تميز كردن استخر تخليه شده

كل استخر را بشوييد

هنوز نوبت به رنگ كردن استخر نرسيده. در اين مرحله كل استخر را با يك واشر قدرتمند و فشار بالا شستشو دهيد. براي اينكار از يك شير آب با فشار بالا استفاده كنيد تا تمام آلودگي ها از كف استخر جدا شده و تميز شود. سپس صبر كنيد تا استخر خشك شود.

شستشوي استخر با فسفات تري سديم

استخر را با هيدروكلريك اسيد بشوييد

دوباره استخر را بشوييد

با كمك يك شلنگ فشار قوي تمام سطوح استخر را دوباره بشوييد تا كاملا آماده رنگ كردن استخر شويم.

مرحله سوم رنگ كردن استخر : بلاخره اجراي رنگ استخر

اعمال اولين لايه رنگ با كمك رنگ استخر آكريليك

رنگ را آماده كنيد و بعد از اينكه غلظت آن را كاهش داديد با كمك يك فرچه نسبتا بزرگ شروع به رنگ كردن استخر كنيد. البته قبل از هر چيزي تنها سطوحي كه رنگش خراب شده را رنگ آميزي كنيد. شما بايد بر اساس نوع رنگ فعلي استخرتان، رنگ جديد خريداري كنيد. اگر رنگ استخر آكريليك است، بايد از همان رنگ بخريد. البته اگر رنگ استخر شما اپوكسي است شما هم بايد از همان رنگ براي اجراي رنگ استخر استفاده كنيد. اپوكسي در مقايسه با رنگ هاي ديگر ضخيم تر است.

صبر كنيد تا لايه اول خشك شود.

اعمال لايه دوم رنگ استخر

بعد از چند روز استخر را آب كنيد

رنگ كردن استخر كار آساني نيست

شايد در نگاه اول با خواندن اين مقاله با خود فكر كنيد كه رنگ كردن استخر يا اجراي رنگ استخر چندان كار سختي نيست. شايد درست بگوييد اما اين كار هم رنگ و ابزار نقاشي نياز دارد و هم اينكه نياز به مهارت، تجربه و حوصله دارد. فرآيند اجراي رنگ استخر معمولا هزينه بر است و اگر شما كلي هزينه كنيد تا مواد اوليه بخريد اما نتوانيد رنگ كنيد هزينه اي كه كرده ايد بي ثمر خواهد ماند.

اجازه دهيد كه شركت هاي نگهداري و تعمير استخر اينكار را براي شما انجام دهند. آن ها تمام امكانات لازم از لباس مخصوص گرفته تا بهترين متريال اجراي رنگ استخر. اگر شما يك در عرض دو روز اينكار را انجام ميدهيد آن ها تنها با يك روز كاري با بهترين كيفيت استخر شما را رنگ ميكنند. شما ميتوانيد براي اجراي رنگ استخر خود با شركت تام استخر تماس بگيريد تا ضمن گرفتن مشاوره رايگان به شما در رنگ كردن استخر كمك كنيم.

منبع : تام استخر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۳۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :