جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

همه چيز راجع به هزينه دندان مصنوعي

دندان مصنوعي يكي از قديمي ترين و همه گير ترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته است كه امروزه نيز بسياري از افراد از آن استفاده مي‌كنند. ما امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار مهمي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و به شما بگوييم كه چه عواملي در تعيين هزينه دندان مصنوعي مي‌توانند موثر باشند. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

قيمت دندان مصنوعي

همانطور كه در مقدمه نيز اشاره شده، دندان مصنوعي نوعي پروتز است و چندين مدل مختلف دارد. دندان مصنوعي را مي توان هم به صورت كامل و هم به صورت پارسيل استفاده كرد. هر دو مدل نيز به صورت ثابت و متحرك در دسترس هستند و اينكه كدام به درد شما ميخورد را يك متخصص پروتز دندان به شما خواهد گفت. در ادامه قيمت هر كدام درج خواهد شد و توضيحات مختصري درباره آن ها نيز نگاشته شده است.

قيمت كروم و كبالت

پلاك كروم كبالت با نام دندان مصنوعي كبالت و كروم نيز شناخته ميشود. در واقع اين دندان مصنوعي همان پروتز دندان پارسيل يا ناكامل است. زماني كه شخصي تنها چند دندان خود را در بخش خلفي از دست داده باشد ميتواند با كمك پروتز پارسيل جاي خالي دندان هاي خود را پر كند. در واقع از اين پلاك براي پر كردن جاي دندان هاي آسياب استفاده ميشود. دندان مصنوعي كروم كبالت همانطور كه از نامش پيداست از جنس فلزاتي مانند كروم و كبالت يا تركيبي از آن ها است. هزينه دندان مصنوعي پارسيل از يك دست دندان كامل كمتر است.

همه چيز را درمورد هزينه بليچينگ دندان بدانيد.

هزينه پارسيل اكريليكي

همانطور كه از نامش پيدا است اين دندان مصنوعي از جنس آكريليك است. آكريليك در بسياري از ابزار دندانپزشكي استفاده ميشود و دوام نسبتا خوبي دارد.

هزينه دندان مصنوعي براي يك فك  و يا هر دو فك

نيم دست دندان مصنوعي نيز اشاره به تامين دندان براي تنها يك قوس فكي دارد. در واقع برخي افرد در يك فك خود تعداد زيادي دندان از دست داده اند يا تمايل دارند دندان هاي پوسيده خود را كشيده و نيم دست دندان مصنوعي داشته باشند.

يك دست كامل دندان مصنوعي اشاره به پروتزهاي كامل دارند و منظور دندان مصنوعي براي هر دو قوس فكي است. كساني تمام دندان هاي خود را از دست داده اند يا تعداد كمي دندان دارند نياز به يك دست دندان مصنوعي كامل يا پروتز كامل دندان دارند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد ونير كامپوزيت دندان بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

سفارش دندان مصنوعي

اگر يك يا چند دندان خود را از دست داده ايد ميتوانيد جهت جايگزيني آن ها از بريج، ايمپلنت دندان و پروتز استفاده كنيد. چنانچه توانايي پرداخت هزينه ايمپلنت دندان را نداريد ميتوانيد از بريج دندان و دندان مصنوعي استفاده كنيد. منتهي قبل از هر چيزي بايد به يك متخصص پروتز دندان يا يك متخصص ترميمي و زيبايي مراجعه كنيد. آن ها به شما كمك خواهند كرد كه بهترين دندان مصنوعي را براي خود سفارش دهيد.

شما همچنين مي‌توانيد براي اينكه در اين زمينه اطلاعات بيشتري داشته باشيد تا بتوانيد راحت تر تصميم گيري كنيد، مي‌توانيد مقالات سايت هاي ترميم و زيبايي را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۵:۳۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :