جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ايمپلنت دنداني، هزينه و همه چيز درمورد آن

ايمپلنت دندان يكي از بهترين روش هاي جايگزيني دندان از دست رفته است كه امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ايمپلنت دنداني و هزينه هاي آن و اطلاعات كاربردي در اين زمينه را در اختيار شما قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

ايمپلنت دندان چيست؟

خود واژه ايمپلنت اشاره به هر وسيله يا ابزار پزشكي دارد، كه براي بازگرداندن عملكرد و يا كمك به بهبود عملكرد يك عضو آسيب ديده يا از بين رفته استفاده مي شود. ايمپلنت دندان هم يك وسيله دندانپزشكي است كه براي پر كردن جاي خالي دندان از دست رفته يا كشيده شده استفاده مي شود. يك ايمپلنت شامل چندين بخش است كه در مجموع با كمك يك عمل جراحي توسط جراح دهان، فك و صورت يا ساير متخصصان دندانپزشكي واجد شرايط در استخوان فك كاشته مي شود. ايمپلنت ها جايگزين خوبي براي ريشه دندان و تاج آن خواهند بود.

هزينه ايمپلنت دندان

هزينه ايمپلنت دندان به عوامل مختلفي بستگي دارد و يك محدوده خاص ندارد. بسته به اينكه چه تعداد ايمپلنت مي خواهيد و آيا اينكه نياز به عمل پيوند استخوان داريد يا نه، و اينكه محل شما كجاست يا جراحتان كيست، هزينه ها ميتواند بسيار متفاوت باشد. اما به نظر ميرسد قيمت هر واحد ايمپلنت به ازاي هر دندان چيزي بين 2 ميليون تومان تا 10 ميليون تومان متغير باشد.

همچنين همه چيز را درمورد جرم گيري بدانيد.

انتظارات پس از جراحي ايمپلنت

قبل از اينكه با اين روش صاحب يك يا چند دندان دائمي شويد بايد مزايا و معايب آن را سبك و سنگين كنيد و با آمادگي و اطلاعات بيشتر زير تيغ جراحي برويد. در ادامه با مهمترين مزايا و معايب ايمپلنت دندان آشنا خواهيد شد.

بريج

بريج نوعي پروتز (ثابت و متحرك) دندان است كه مي تواند جاي خالي دندان ها را پر كند. يك نوع از بريج دندانپزشكي تحت عنوان بريج بر پايه ايمپلنت دندان شناخته مي شود و به اين صورت است كه در دو طرف آن يك يا دو ايمپلنت كاشته مي شوند. مابين اين دو ايمپلنت بريج قرار مي گيرد. بريج ها در واقع پلي بين دو دندان به شما مي روند.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار جامع و كاربردي را در زمينه هزينه ايمپلنت دندان و ايمپلنت دنداني و همه چيز در مورد آن را در اختيار شما قرار دهيم و به شما بگوييم بايد براي استفاده از ايمپلنت هاي دنداني چه نكاتي را در نظر بگيريد. اميدواريم از اين مطلب استفاده كرده باشيد و براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۳:۱۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :