جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

شمع هيونداي جنسيس و ترموستات

هيونداي و كيا هر دو از بزرگتريم خودرو سازان كره اي هستند كه سال ها است در اين زمينه فعاليت دارند و بهترين ماشين هاي سدان و خانوادگي را توليد مي‌كنند. ما امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ترموستات كه از اصلي ترين لوازم يدكي هيونداي و كيا است و راهنماي خريد شمع هيونداي جنسيس را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در مورد اينم دو به شما عزيزان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

ترموستات

اما هنگامي كه موتور در حال كار است و به دماي كار خاصي رسيده، يك سنسور در داخل ترموستات باعث باز شدن آن مي شود و اجازه مي دهد تا مايع خنك كننده مستقيما به موتور نرود و در عوض، جريان اين مايع به داخل رادياتور برود. مايع پس از خنك شدن از طريق رادياتور دوباره به موتور ميرود. كم كم آب خنك شده و دوباره زماني كه به دماي متعادل رسيد ترموستات ماشين بسته ميشود و آب مستقيما به موتور منتقل ميابد.

اگر با موارد زير روبرو هستيد احتمال اين ميرود كه ترموستات شما خراب شده يا آسيب ديده است. اين علائم شايعترين نشانه هاي خرابي ترموستات و لزوم تعمير يا خريد ترموستات مخصوا ترموستات آب هيونداي و كيا جديد است.

اولين و به طور بالقوه نگران كننده ترين علامت خرابي ترموستات ماشين، افزايش دماي آب طي 15 دقيقه ابتداي روشن بودن موتور است. اين علامت اغلب اولين نشانه عدم عملكرد صحيح ترموستات است.

تعويض شمع هيونداي جنسيس

موتور ماشين هاي به اصطلاح دورن سوز كه عمدتا از بنزين براي روشن شدن كمك ميگيرند بدون وجود الكتريسيته كار نميكند. نه تنها سيستم سوخت رساني بلكه اغلب بخش هاي ماشين نيز با برق و الكتريسيته ناشي از روشن شدن موتور كار ميكنند.

هر بار كه شمع جرقه ميزند بخش هايي هرچند جزئي و كوچك از الكترود از بين ميرود. هرچقدر بيشتر جرقه زده شود شمع نيز بيشتر فرسوده ميشود تا در نهايت ديگر جرقه نميزند و خودرو شما روشن نخواهد شد.

اغلب كمپاني هاي خودرو در دفترچه راهنماي خودرو خود ميزان و مدت عملكرد درست شمع را مينويسند. معمولا بايد حدود 50 هزار كيلومتر سالم باشند و به خوبي كار كنند. اما زمان تعويض ميتواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفي بستگي دارد.

كلام آخر

ما امرروز در اين مطلب قصد داشتيم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه شمع هيونداي جنسيس و ترموستات خودرو در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را درمورد اين دو قطعه به شما بگوييم . اگر قصد خريد اين دو قطعه را براي خودرو كره اي خود داريد پيشنهاد ما به شما اين است كه حتما از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو استفاده كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما عزازان مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۱۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :