جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه ايمپلنت هاي دنداني تا چقدر است؟

ايمپلنت دندان يكي از بهترين ره هاي جايگزيني دندان از دست رفته است. ما امروز در اين مطلب علاوه بر اينكه قصد داريم تا شما را با ايمپلنت هاي دنداني كمي آشنا كنيم، مي‌خواهيم اطلاعات بسيار خوبي را نيز در زمينه هزينه ايمپلنت دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين رابطه به شما دوستان بگوييم. با ما تا آخر اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را بدانيد.

هزينه ايمپلنت دندان در سال 1400

در ايران از برندهاي مختلفي براي كاشت ايمپلنت دندان استفاده مي شود. مهمترين برندها آمريكايي، سوئيسي، آلماني و كره اي است. هزينه ايمپلنت دندان به طور خلاصه به ازاي هر واحد ايمپلنت در جدول زير درج شده است.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد ايمپلنت هاي سوئيسي اينجا كليك كنيد.

ايمپلنت هاي ساخته شده در كشور آمريكا از بهترين جنس و مشخصات هستند. قيمت ايمپلنت آمريكايي مانند زيمر و بايو همانطور كه در جدول بالا ميبينيد بين 10 تا 13 ميليون تومان متغير است. ايمپلنت هايي كه در كشورهاي اروپايي ساخته ميشوند بسيار باكيفيت هستند و هزينه اي بالاتر از 10 ميليون به ازاي هر واحد دارند. در جدول زير قيمت ايمپلنت اروپايي را مشاهده ميكنيد.

ايمپلنتهاي ساخت كشورهاي آسيايي به دو دسته تقسيم ميشوند. اول نمونه هاي باكيفيت مانند انواع كره اي كه هم پاي ايمپلنت هاي آمريكايي و اروپايي هستند و دوم نمونه هاي بيكيفيت يا با كيفيت كمتر مانند ايمپلنت ايراني و چيني كه جزء ايمپلنت ارزان قيمت هستند و بايد حين انتخاب آن ها هوشيار باشيد.

براي اينكه ايمپلنت دندان كاشته شود در اغلب مواقع نياز به انجام عمل جراحي و ساير درمان هاي دندانپزشكي است. هر كدام از اين درمان ها نيز هزينه هاي جداگانه اي دارند كه در مجموع به هزينه ايمپلنت دندان اضافه ميشود. اين درمان ها و هزينه هر كدام را در جدول زير ببينيد.

همچنين درمورد ويژگي هاي يك كلينيك دندانپزشكي خوب نيز بيشتر بدانيد.

قيمت ايمپلنت فوري

ابتدا اجازه دهيد درباره خود ايمپلنت فوري توضيحاتي ارئه دهيم. اين نوع ايمپلنت ها در واقع مشابه با ايمپلنت هاي معمولي هستند اصلا خود همان ايمپلنت ها هستند و تنها زمان كاشت و مراحل آن ها كمي متفاوت است. جريان از اين قرار است كه براي كاشت ايمپلنت هاي معمولي ما مجبوريم يك پروسه طولاني و زمان بر را طي كنيم و دست كم بين 3 تا 10 ماه براي اينكار اختصاص دهيم.

هزينه ايمپلنت فورب دندان بسته به برندي آن متفاوت است ولي اگر شما نياز به هيچ پروسه دندانپزشكي ديگري نداشته باشيد مي تواند با هزينه اي كمتر از روال عادي صاحب ايمپلنت شويد. اما اگر به دنبال ايمپلنت فوري خوب هستيد ميبايست به فكر هزينه كردن بيش از 7 ميليون تومان باشيد.

كلام آخر

ما امروز در اين مطلب قصد داشتيم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه هزينه ايمپلنت هاي دنداني در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و بگوييم كه چه عواملي در تعيين هزينه ايمپلنت دندان موثر هستند و بايد به چه مواردي در اين زمينه توجه كرد. اگر مي‌خواهيد درمورد ايمپلنت دندان و موضوعات مرتبط با آن بيشتر بدانيد، حتما مقالات مرتبط با ايمپلنت دندان را كه در اينترنت وجود دارند را مطالعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما دوستان مفيد بوده باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :