جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه تا به حال درمورد هزينه ايمپلنت دندان نمي‌ دانتسيد

ما امروز در اين مطلب اينجاييم تا درمورد بهترين روش جايگزيني دندان يعني ايمپلنت هاي دنداني بيشتر با هم صحبت كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه هزينه ايمپلنت هاي دنداني در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را در مورد هزينه ايمپلنت هاي دنداني بدانيد.

قيمت ايمپلنت دندان در سال 1400

در ايران از برندهاي مختلفي براي كاشت ايمپلنت دندان استفاده مي شود. مهمترين برندها آمريكايي، سوئيسي، آلماني و كره اي است. هزينه ايمپلنت دندان به طور خلاصه به ازاي هر واحد ايمپلنت در جدول زير درج شده است.

ايمپلنت هاي ساخته شده در كشور آمريكا از بهترين جنس و مشخصات هستند. قيمت ايمپلنت آمريكايي مانند زيمر و بايو همانطور كه در جدول بالا ميبينيد بين 10 تا 13 ميليون تومان متغير است. ايمپلنت هايي كه در كشورهاي اروپايي ساخته ميشوند بسيار باكيفيت هستند و هزينه اي بالاتر از 10 ميليون به ازاي هر واحد دارند. در جدول زير قيمت ايمپلنت اروپايي را مشاهده ميكنيد.

ايمپلنتهاي ساخت كشورهاي آسيايي به دو دسته تقسيم ميشوند. اول نمونه هاي باكيفيت مانند انواع كره اي كه هم پاي ايمپلنت هاي آمريكايي و اروپايي هستند و دوم نمونه هاي بيكيفيت يا با كيفيت كمتر مانند ايمپلنت ايراني و چيني كه جزء ايمپلنت ارزان قيمت هستند و بايد حين انتخاب آن ها هوشيار باشيد.

همچنين درمورد هزينه دندان مصنوعي نيز بيشتر بدانيد.

ايمپلنت فوري

ابتدا اجازه دهيد درباره خود ايمپلنت فوري توضيحاتي ارئه دهيم. اين نوع ايمپلنت ها در واقع مشابه با ايمپلنت هاي معمولي هستند اصلا خود همان ايمپلنت ها هستند و تنها زمان كاشت و مراحل آن ها كمي متفاوت است. جريان از اين قرار است كه براي كاشت ايمپلنت هاي معمولي ما مجبوريم يك پروسه طولاني و زمان بر را طي كنيم و دست كم بين 3 تا 10 ماه براي اينكار اختصاص دهيم.

اما اگر همه چيز مهيا باشد و بيمار مايل باشد تا در يك روز و ي دست كم چند روز صاحب ايمپلنت باشد، يك متخصص مي تواند در كمترين زمان ممكن براي بيمار ايمپلنت بكارد. منظور از مهيا بودن همه چيز اين است كه بيمار بافت استخواني مستحم داشته باشد، هيچ بيماري دهان و دنداني مخصوصا در ناحيه لثه نداشته باشد از سلامتي عمومي خوبي بهره مند باشد.

متخصص دندان شص را خواهيد كشيد وو بلافاصله ايمپلنت را در استخوان فك خواهد كاشت. ممكن است حتحي پروتز ايمپلنت نيز در همان جلسه كار گذاشته شود و يا طي روزهاي آينده اين اتفاق رخ دهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد هزينه عكس OPG دندان بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

قصد كاشت ايمپلنت ارزان را داريد؟

كاربران به جز جستجوي عبارات كليدي مانند قيمت ايمپلنت دندان و يا هزينه ايمپلنت دندان، در خصوص ايمپلنت ارزان نيز جستجوهايي انجام مي دهند. البته به اين عزيزان حق هم مي‌دهيم زيرا با وجود بالا بودن هزينه ايمپلنت ها، بسياري از افراد ناچار هستند به دنبال پيدا كردن يك مركز دندانپزشكي باشند كه ايمپلنت ارزان براي آن ها انجام دهد. اما تجربه ثابت كرده كه كاشت ايمپلنت ارزان واقعا ارزشش را ندارد زيرا عوارض زيادي براي شما در پي خواهد داشت.

كلام نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ايمپلنت هاي دنداني و هزينه آن در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين مورد به شما بگوييم. اگر قصد داريد تا در اين زمينه اطلاعات بيشتري كسب كنيد، پيشنهاد ما به شما اين است كه حتما از مقالات متعددي كه در اينترنت در زمينه ترميم و زيباسازي دندان و ايمپلنت دنداني است استفاده كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۰۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :