جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي دندان چيست و چه كاربرد هايي دارد؟

ما امروز در اين مقاله با شما اينجاييم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه اينكه ارتودنسي چيست و چه كاربرد هايي دارد در اختيار شما عزيزان قرار دهيم . با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را در اين زمينه بدانيد. همچنين مي‌خواهيم تا از مزايا و معايب ارتودنسي دندان نيز براي شما بيشتر بگوييم. با ما باشيد.

درمان ارتودنسي

افرادي كه براي منظم كردن دندان ها به كلينيك دنيا دنتال مراجعه مي كنند صرف نظر از اينكه روش درمانشان به چه شكل است، از آغاز تا انتها 7 مرحله اصلي را طي مي كنند. اين مراحل در تمامي مراجعان ما مشترك است اما برخي از مراجعان ممكن است چند مرحله اضافه را طي كنند كه توضيحات اين مراحل توسط متخصصان ارتودنسي دندان ما به طور كامل و با جزئيات به آن ها ارائه خواهد شد.

در ادامه با اين 6 گام از مراحل ارتودنسي دندان بيشتر آشنا خواهيد شد. چنانچه در هر گام سوالاتي برايتان پيش آمده حتما از طريق شماره تماس هاي موجود در سايت با همكاران ما تماس بگيريد تا به تمامي سوالات شما پاسخ دهند.

گام هاي ارتودنسي

در اين مرحله متخصصين ارتودنسي دنيا دنتال دهان و دندان مراجع را به صورت تخصصي معاينه و چك مي كنند. تمام سوابق دندانپزشكي از مراجع پرسيده مي شود. براي اغلب مراجعان ممكن است نياز باشد كه با كمك اشعه ايكس از دهان، فك و دندان هاي آن ها تصاويري گرفته شود تا وضعيت كامل شخص مشخص شود.

طي جلسه اول اگر متخصص ارتودنسي متوجه شود مراجع مشكل خاصي در دهان و دندان دارد، بيمار را به دندانپزشك ارجاع مي هد. پوسيدگي شديد دندان، بيماري لثه، شكستگي دندان، وجود زخم باز در دهان و … همگي مشكلاتي هستند كه با وجود آن ها امكان آغاز درمان وجود ندارد زيرا اگر با اين شرايط درمان ارتودنسي دندان شروع شود ممكن است مراجع طول دوره درمان سخت و غيرقابل تحملي را تجربه كند.

بسته به اينكه مشكل مراجع چيست (و شدت آن تا چه حد است) و اينكه سن او در چه محدوده اي قرار دارد، نوع روش يا دستگاه هاي ارتودنسي بكار رفته براي او متفاوت خواهد بود.

در اين گام دستگاه هاي آماده شده توسط متخصصان دنيا دنتال براي مراجع نصب مي شود. اگر روش درمان ارتودنسي ثابت باشد، ابتدا متخصص سطح دندان ها را تميز كرده و سپس آن ها را خشك مي كند.

نصب دستگاه ها تنها در يك جلسه انجام مي شود و بسته به نوع و شدت ناهنجاري از 4 ماه تا 1.5 سال ممكن است نياز باشد دستگاه ها به دندان ها متصل باشند. بيماران بايد در اين مدت زمان به صورت منظم بسته به نوع درمان هرچند هفته يكبار به دنيا دنتال مراجعه كنند تا توسط متخصص معاينه شده و دستگاه ها تنظيم شوند.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم. اگر مي‌خواهيد در اين زمينه بيشتر بدانيد، پيشنهاد ما به شما مراجعه به وبسايت هايي است كه در مورد ارتودنسي بيشتر مي‌نويسند. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۹:۴۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :