جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

قيمت بليچينگ دندان و عوامل موثر بر آن

بليچينگ دندان يكي از بهترين روش هاي زيبا سازي طرح لبخند و سفيد كردن دندان ها است. ما امروز در اين مطلب علاوه بر اينكه قصد داريم تا شما را با بليچينگ دندان بيشتر آشنا كنيم، مي‌خواهيم اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه قيمت بليچينگ دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. لطفا تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

ميانگين هزينه بليچينگ دندان

همانطور كه مي دانيد بليچينگ دندان به روش هاي مختلف انجام داده مي شود اما دو نوع بليچينگ خانگي و بليچينگ در مطب رايج ترين و پر طرفدارترين روش هاي سفيد كردن دندان هستند. با در نظر گرفتن قيمت بليچينگ دندان با هر دو روش مي توان انتظار داشت كه هزينه اين درمان در سال 1400 چيزي بين 1.5 تا 2.5 ميليون تومان باشد. كه البته ممكن است از 1 ميليون تومان هم شروع شود.

هزينه بليچينگ دندان در منزل

هزينه بليچينگ دندان در منزل به مراتب كمتر از هزينه آن در مطب دندانپزشك است. در اين روش بسته به نوع مواد مورد استفاده، هزينه ممكن است بين 1 تا 1.5 ميليون تومان متغيير باشد.

در روش بليچينگ دندان در منزل، از همان موادي كه در مطب براي سفيد كردن استفاده مي‌شود بهره مي برند. اما درصد و غلظت مواد سفيد كننده در آن ها بسيار كمتر است. به عنوان مثال اگر درصد هيدروژن پراكسيد در مطب بين 35 تا 40 درصد است در روش بليچينگ خانگي درصد و غلظتش بيشتر از 3 تا 6 درصد نيست.

هزينه بليچينگ دندان در خانه البته مي تواند حتي بيشتر يا كمتر از چيزي كه عنوان كرديم باشد. به عنوان مثال برخي از شركت هاي توليد كننده كيت هاي بليچينگ به خاطر وارداتي بودنشان هزينه بالايي دارند.

همچنين اغلب اوقات پس از بليچينگ دندان در مطب ممكن است دندانپزشك به شما پيشنهاد دهد كه در دراز مدت چند بار بليچينگ در منزل را امتحان كنيد. براي اينكار او از دندان هاي شما قالب ميگيرد و سپس از شما مي خواهد كه ژل سفيد كننده با غلظت كم را مطابق دستورالعمل بدر قالب ريخته و روي دندان ها قرار دهيد. هزينه بليچينگ دندان در سال 1400 با اين روش هم چندان زياد نخواهد بود.

دوام سفيد كردن دندان ها در مطب

با كمك روش هاي نوين بليچينگ در مطب، امروزه مي توان انتظار داشت كه ماندگاري نتايج سفيد كنندگي دندان ها تا 6 ماه و حتي در برخي موارد تا 1 سال دوام داشته باشد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه بليچينگ دندان و هزينه هاي آن را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را درمورد آن به شما بگوييم. اگر قصد درايد تا در اين زمينه اطلاعات بيشتري كسب كنيد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا حتما مقالات متعددي كه در اينترنت در اين زمينه قرار دارند را مطالعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۰۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :