جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه بايد درمورد هزينه ايمپلنت هاي دنداني بدانيم

ايمپلنت هاي دنداني روش هاي بسيار مناسبي براي جايگزيني دندان هاي از دست رفته به شمار مي‌آيند. ما امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خبوي را در زمينه ايمپلنت هاي دنداني و همچنين هزينه ايمپلنت دندان را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم .با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

محدوده قيمت ايمپلنت دندان در سال  1400

اگر بخواهيم به صورت حدودي هزينه ايمپلنت دندان را درج كنيم، آن را به صورت بازه اي بين 4  تا 12 ميليون تومان عنوان مي كنيم. كه البته اين چيز عجيبي نيست. چون تعدد برند و انواع ايمپلنت واقعا زياد است و اين وسعت بازه اي كاملا قابل توجيه است.

علي الحساب اگر بخواهيم ميانگين در نظر بگيرم، اگر فرض را بر اين بگيريم كه ايمپلنت با كيفيت است و به خوبي كاشته شده باشد به صورت ميانگين بايد هزينه اي حدود 5 يا 6 ميليون تومان پرداخت كنيد. براي جزئيات بيشتر و مشاهده قيمت انواع ايمپلنت حتما ادامه مقاله را بخوانيد.

در جداول زير مي توانيد به صورت كلي نرخ كاشت هر  واحد ايمپلنت دنداني بر اساس كشور سازنده و برند آن را مشاهده كنيد. درقت كنيد كه هزينه كاشت يك واحد ايمپلنت به همراه روكش فلز سراميك يا pfm درج شده است.

اين ايمپلنت ها از نظر كيفيت در حد مطلوبي هستند و درجه دوم يا سوم در نظر گرفته مي شوند. مشروط به اينكه به خوبي از بهداشت دهان و دندان مراقبت كنيد و عمل كاشت را در يك مركز ايمپلنت حرفه اي انجام دهيد، مي توانيد از اين ايمپلنت هاي ارزان به جاي دندان يا دنداني هاي از دست رفته خود استفاده كنيد.

اين ايمپلنت ها درجه كيفيت بالايي دارند و كاشت آن ها در ايران رايج است. اگر مايل هستيد ايمپلنت شما دوام و كيفيت بيشتري داشته باشيد از خير ايمپلنت هاي ارزان گذشته و يكي از ايمپلنت هاي داخل جدل بالا را انتخاب كنيد.

قيمت بهترين ايمپلنت دنداني

سعي كرديم در جداول درج شده تا آنجا كه ممكن است هزينه ها را به روز وارد كنيم و از ارزان به گرانقيمت ترين ايمپلنت هاي موجود در ايران آن ها را مرتب كنيم. اگر به دنبال هزينه بهترين ايمپلنت دندان هستيد بايد در جدول آخر به دنبال گزينه مد نظر خود باشيد.

تمامي ايمپلنت هاي مندرج در اين جدول باكيفيت و به نوعي تاپ لول يا بهترين ايمپلنت هاي موجود در ايران هستند كه تضمين شده هستند. به جز هزينه ايمپلنت دندان، يك سري هزينه هاي فرعي ديگر هم داريم كه ممكن است براي كاشت مورد نياز باشد آن ها را پرداخت كنيد.

كلام آخر

ما امروز در اين مطالب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار مناسبي را در زمينه ايمپلنت هاي دنداني و همچنين هزينه ايمپلنت دندان را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اگر قصد داريد تا اطلاعات بيشتري را در اين زمينه كسب كنيد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا حتما مقالات متعددي كه در اين زمينه در اينترنت موجود است را مطالعه كنيد. اميدورايم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۱۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :