جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين مزاياي لمينت دنداني

لمينت هاي دنداني از بهترين روش هاي زيباسازي طرح لبخند و اصلاح آن هستند در عين اين كه به عنوان اصلي ترين روش هاي ترميم و  بازسازي دندان نيز به شمار مي‌رود. ما امروز در اين مطلب سعي بر اين داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه برترين مزاياي لمينت هاي دنداني در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در مورد اين موضوع با شما عزيزان در ميان بگذاريم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه به دست بياوريد.

نصب لمينت هاي دنداني  و مزاياي آن

اگر مشكلات ذكر شده بالا را داريد و قصد داريد با كمك دندانپزشكي زيبايي اقدام به ترميم آن ها كنيد 9 تا از فوايد ونير هاي لمينتي را بخوانيد تا توجيه خوبي براي اينكار داشته باشيد.

لمينت ها روكش هاي دنداني نازكي هستند كه از جنس ونير پرسلين هستند. آن ها به بخش جلويي دندان چسپيده و با پنهان كردن عيوب ظاهري دندان به ساخت يا ترميم لبخند شما كمك ميكنند. اين ونير ها براي هر مراجعي به صورت اخصاصي ساخته ميشوند و به نظر ميرسد ساده ترين و كاربردي ترين راه براي ترميم دندان باشند.

روند انجام اين نوع ترميم دندان ممكن است در بيش از يك ملاقات انجام شود ، اما نتيجه نهايي بسيار طبيعي به نظر مي رسد! در اولين ملاقات، دندانپزشك مقدار كمي از ميناي دندان شما را تراش ميدهد تا بتواند لمينت ها را به خوبي نصب كند. اما كار نصب لمينت در جلسه اول صورت نميگيرد. زيرا دندانپزشك زيبايي بايد از  دندان هايتان قالب گرفته تا ونير پرسليني يا لمينت مخصوص شما در لابراتوار ساخته شود.

مواد بكار رفته در ساخت لمينت ها باعث شده كه آن ها همرنگ دندان شما باشند و با ساير دندان هايتان ست شود. در حقيقت دندانپزشك تمام تلاش خود را خواهد كرد دندان لمينت شده شما دقيقا مشابه دندان هاي طبيعي ديگر شما باشد. اگر نصب اين ونيرها را نزد يك متخصص زيبايي دندان خوب انجام داده باشيد مي توانيد زيبايي طبيعي را در ليست فوايد لمينت دندان قرار دهيد.

آيا مي دانيد ونيرهاي لمينتي دائمي هستند و در واقع در برابر پوسيدگي و لكه پذيري بهتر از دندان هاي واقعي مقاومت مي كنند؟ از آنجا كه اين روكش ها غير متخلخل هستند، در مقابل لكه هاي دندان و سوراخ شدن بهتر از ميناي دندان طبيعي شما (كه متخلخل است) مقاومت مي كنند. با نگهداري مناسب، طول عمر لمينت دندان ميتواند تا 15 سال نيز ادامه داشته باشد. بنابراين طول عمر بالا را نيز به فوايد لمينت دندان اضافه كنيد.

سخن آخر

ما امروز در اين مقاله آموزشي از مجموعه مقالا پزشكي و دندانپزشكي، سعي بر اين داشتيم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه لمينت دندان و كاربرد هاي اصلي و مزاياي آن را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۰۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :