جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

يك كلينيك دندانپزشكي خوب چه ويژگي هايي دارد؟( نكات مهم )

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار مهمي را در زمينه يك كلينيك دندانپزشكي خوب و روش هاي شناسايي آن را دراختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه  و دندانپزشكي شبانه روزي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را به شما بگوييم.

كلينيك دندانپزشكي به چه جور جايي مي‌گويند؟

پيش از آنكه بخواهيم درباره روش ها، معيارها يا راه هاي پيدا كردن يك كلينيك دندانپزشكي خوب صحبت كنيم، اجازه دهيد تا تعريف ساده و دقيق اين مركز درماني را ادائه دهيم:

“كلينيك دندانپزشكي از نظر فني هر مكاني است كه در آن تمام يا دست كم مهمترين خدمات دندانپزشكي ارائه مي شود. در يك كلينيك ممكن است تنها يك دندانپزشك متخصص حضور داشته باشد يا تعداد زيادي دندانپزشك عمومي يا متخصص دندانپزشكي مشغول ارائه خدمات باشند.”

رضايت مراجعه كنندگان

با توجه به اينكه يك كلينيك بيشتر خدمات دندانپزشكي را ارائه مي دهد و مراجعان و بيماران زيادي هر روزه به آنجا مراجعه مي كنند. هر چقدر ميزان رضايت مراجعين از ارائه خدمات كلينيك بالاتر باشد نشان دهنده خوب بودن آن كلينيك دندانپزشكي است.

بنابراين حتما رضايت مراجعان يك كلينيك را ارزيابي كنيد (مخصوصا اگر قصد داريد به خاطر كودك خود به آن كلينيك مراجعه كنيد، ارزيابي اهميت بيشتري پيدا مي كند.)

همچنين درمورد مزاياي ايمپلنت هاي دنداني بيشتر بدانيد.

تعداد دندانپزشكان و متخصصان

برخلاف تصور برخي از افراد كه فكر مي كنند دندانپزشكي عمومي قادر است هر كاري براي دهان و دندان ما انجام دهد، اما ما، متخصصان زيادي داريم كه به صورت تخصصي بسياري از پروسه هاي دندانپزشكي را انجام مي دهند.

اين روزها دندانپزشكان عمومي واقعا كارهاي عمومي را انجام مي دهند و فضا را براي متخصصان دوره ديده باز گذاشته اند. هرچند كه اين متخصصان كارشان مستقل از دندانپزشكان عمومي است، اما همواره با آن ها همكاري مي كنند. و در يك كلينيك دندانپزشكي، علاوه بر تعداد زيادي دندانپزشك عمومي، تعدادي متخصص نيز وجود دارند كه با همكاري هم، تمام امورات مرتبط با دهان و دندان و حتي فك و صورت را مديريت مي كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد هزينه دندان مصنوعي بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

پرسنل

اهميت پرسنل مطب را حتما درك كنيد. در انتخاب يك كلينيك دندانپزشكي خوب نه تنها به  حضور متخصصان حاذق و با اخلاق توجه كنيد، كه به حضور پرسنل نيز توجه زيادي داشته باشيد.

شما و اعضاي خانواده شما به همان اندازه كه با پزشك در ارتباط هستيد با پرسنل نيز ارتباط خواهيد داشت. اين مهم است كه پرسنل رفتار حرفه اي داشته بوده و نسبت به وظايف و مسئوليت هاي خود در برابر شما متعهد باشند.

كلينيك كه پرسنل با اخلاقي ندارد و يا مسئوليت هاي خود را به درستي انجام نمي دهند (براي مثال با مراجعان رفتار خوبي ندارند) قطعا در شان شما و خانواده شما نيست. بنابراين حين انتخاب يك كلينيك دندانپزشكي خوب ارزيابي پرسنل را فراموش نكنيد.

سخن آخر

ما امروز در اين مقاله سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه يك كلينيك دندانپزشكي خوب و نكاتي كه براي انتخاب آن بايد در نظر گرفته شود را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اگر مي‌خواهيد درمورد اين موضوع اطلاعات بيشتري به دست بياوريد، حتما به سايت تهران دنتال مراجعه كنيد. اميدورايم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاه كرده باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۶:۰۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :