جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هيونداي توسان و سانتافه

هيونداي يكي از بهترين شركت هاي خودرو سازي جهان است كه سال هاي سال است در اين زمينه فعاليت دارد. امروز در اين مطلب قصد داريم تا شما را با دو تا از بهترين خودرو هاي اين شركت كره اي، يعني هيونداي سانتافه و توسان بيشتر آشنا كنيم و همه چيز را در مورد پمپ روغن سانتافه كه يكي از مهمترين لوازم يدكي هيونداي است را  در اختيار شما قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

پمپ روغن سانتافه

اويل پمپ سانتافه در قسمت پشتي شفت تعادل و تسمه تايم قرار دارد. به منظور عملكرد مناسب، اين قطعه در كنار موتور نصب شده است. وظيفه‌ي اصلي اين قطعه پمپاژ روغن به داخل موتور خودرو است. عملكرد نامطلوب اويل پمپ همراه با ياتاقان زدن و حركت ريپلي خودرو مي‌باشد. همچنين ادامه‌دار بودن اين قضيه باعث آسيب‌هاي جدي به موتور خودرو و حتي ساير بخش‌ها نيز مي‌شود. پس بهتر است هنگام مشاهده كوچكترين اختلالي سراغ يك مكانيك ماهر برويد.

تعويض پمپ روغن

براي تعويض اويل پمپ لازم است تا به نمايندگي‌هاي مجاز يا يك تعميركار ماهر مراجعه نماييد. اما اگر علاقمند هستيد تا با نحوه‌ي انجام اين كار آشنا شويد به تصاوير پايين نگاهي بياندازيد.

هيونداي توسان

با نگاه به بخش قدامي و جلويي ماشين متوجه ميشويم كه يك جلوپنجره بزرگتر دارد و طراحي  آن به نوعي الماس گونه است. اين طراحي مانند جلوپنجره ماشين هايي نظير آزرا 2021 است.

اگر بخواهيم دو سوي جلوپنجره ماشين را بررسي كنيم، بايد به چراغ هاي ماشين در بخش قدام اشاره كنيم، جايي كه چراغ ها با كمك فناوري ايل اي دي با ظاهري يكدست، هارمونيك و خاص و هماهنگ با الگوي جلو پنجره توسان طراحي و اجرا شده اند. همه اين ها باعث شده كه نماي جلوي ماشين جذاب و خشن باشد كه اين باعث دلبري بيشتر ماشين ميشود.

تغييرات در طراحي توسان تنها محدود به نماي جلو و جانبي خودرو نيست و ما اتفاقا در خلف ماشين نيز تغييرات اساسي مشاهده ميكنيم. نماي پشت ماشين نشان از تغييرات طراحي ماشين هاي آينده است. زيرا اين طراحي به طور كلي آينده نگر است. قابل توجه ترين تغييرات توسان جديد در نماي خلفي م ربوط به چراغ هاي اي اي دي است كه به صورت خارق العاده اي از گرافيك بالايي برخوردار است و در عين حتل يك نماي مينيمال به ماشين ميدهند. اين چراغ ها به كمك يك نوار نوري به هم متصل شده و نماي خلفي را زيباتر نشان ميدهند.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه هيونداي توسان و يكي از مهمترين لوازم يدكي هيونداي سانتافه يعني اويل پمپ را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. پيشنهاد ما به شما عزيزان براي خريد لوازم يدكي كيا و هيونداي، استفاده از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو است. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :