جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

فوايد لمينت هاي دنداني كدامند

به طور كلي لمينت هاي دنداني يكي از بهترين روش هاي اصلاح طرح لبخند و زيباسازي آن است كه ما امروز در اين مطلب قصد درايم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه لمينت دندان در اختيارتان قرار دهيم. با ما تا آخر اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را بدانيد.

چرا لمينت

اگر مشكلات ذكر شده بالا را داريد و قصد داريد با كمك دندانپزشكي زيبايي اقدام به ترميم آن ها كنيد 9 تا از فوايد ونير هاي لمينتي را بخوانيد تا توجيه خوبي براي اينكار داشته باشيد.

لمينت ها روكش هاي دنداني نازكي هستند كه از جنس ونير پرسلين هستند. آن ها به بخش جلويي دندان چسپيده و با پنهان كردن عيوب ظاهري دندان به ساخت يا ترميم لبخند شما كمك ميكنند. اين ونير ها براي هر مراجعي به صورت اخصاصي ساخته ميشوند و به نظر ميرسد ساده ترين و كاربردي ترين راه براي ترميم دندان باشند.

روند انجام اين نوع ترميم دندان ممكن است در بيش از يك ملاقات انجام شود ، اما نتيجه نهايي بسيار طبيعي به نظر مي رسد! در اولين ملاقات، دندانپزشك مقدار كمي از ميناي دندان شما را تراش ميدهد تا بتواند لمينت ها را به خوبي نصب كند. اما كار نصب لمينت در جلسه اول صورت نميگيرد. زيرا دندانپزشك زيبايي بايد از  دندان هايتان قالب گرفته تا ونير پرسليني يا لمينت مخصوص شما در لابراتوار ساخته شود.

نصب لمينت دندان به نسبت ساير گزينه هاي ترميم دندان گرفتن يك فرايند كمتر تهاجمي است كه ما در كلينيك فوق تخصصي ايده آل انجام ميدهيم. براي آنكه دندانپزشك ترميمي لمينت را روي سطح دندان شما نصب كند حدود نيم ميلي متر از سطح  ميناي دندان را تراش ميدهد كه واقعا ضخامت بسيار كمي است و حداقل تهاجم را دارد. برعكس لمينت دندان، براي نصب تاج دندانپزشكي معمولا ضخامت بسيار زيادي از ميناي دندان تراش ميخورد.

به نسبت ساير روش هاي ترميم دندان، استفاده از لمينت ها در كنار ونير كامپوزيت ها سريعترين روش ها هستند. آن ها در يك جلسه و نهايتا در دو جلسه ميتوانند دندان هايتان را به طبيعي ترين شكل ممكن ترميم كنند. در اين بين وينركامپوزيت ها يا روكش هاي كامپوزيتي را ميتوان طي يك جلسه نيز نصب كرد.

آيا مي دانيد ونيرهاي لمينتي دائمي هستند و در واقع در برابر پوسيدگي و لكه پذيري بهتر از دندان هاي واقعي مقاومت مي كنند؟ از آنجا كه اين روكش ها غير متخلخل هستند، در مقابل لكه هاي دندان و سوراخ شدن بهتر از ميناي دندان طبيعي شما (كه متخلخل است) مقاومت مي كنند. با نگهداري مناسب، طول عمر لمينت دندان ميتواند تا 15 سال نيز ادامه داشته باشد. بنابراين طول عمر بالا را نيز به فوايد لمينت دندان اضافه كنيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه فوايد لمينت هاي دنداني در اختيار شما دوستان قرار دهيم و همه چيز را به شما درمورد اين بگوييم. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۱۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :