جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه لازم است تا ما درمورد هزينه دندان مصنوعي بدانيم

يكي از قديمي ترين و سنتي ترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته، بدون شك استفاده از دندان مصنوعي است. امروز ما در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه دندان مصنوعي و هزينه هاي آن در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين باره به شما بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

هزينه دندان مصنوعي

همانطور كه در مقدمه نيز اشاره شده، دندان مصنوعي نوعي پروتز است و چندين مدل مختلف دارد. دندان مصنوعي را مي توان هم به صورت كامل و هم به صورت پارسيل استفاده كرد. هر دو مدل نيز به صورت ثابت و متحرك در دسترس هستند و اينكه كدام به درد شما ميخورد را يك متخصص پروتز دندان به شما خواهد گفت. در ادامه قيمت هر كدام درج خواهد شد و توضيحات مختصري درباره آن ها نيز نگاشته شده است.

هزينه نيم دست دندان مصنوعي

نيم دست دندان مصنوعي نيز اشاره به تامين دندان براي تنها يك قوس فكي دارد. در واقع برخي افرد در يك فك خود تعداد زيادي دندان از دست داده اند يا تمايل دارند دندان هاي پوسيده خود را كشيده و نيم دست دندان مصنوعي داشته باشند.

هزينه پاسيل آكريليكي

همانطور كه از نامش پيدا است اين دندان مصنوعي از جنس آكريليك است. آكريليك در بسياري از ابزار دندانپزشكي استفاده ميشود و دوام نسبتا خوبي دارد.

هزينه كروم و كبالت

پلاك كروم كبالت با نام دندان مصنوعي كبالت و كروم نيز شناخته ميشود. در واقع اين دندان مصنوعي همان پروتز دندان پارسيل يا ناكامل است. زماني كه شخصي تنها چند دندان خود را در بخش خلفي از دست داده باشد ميتواند با كمك پروتز پارسيل جاي خالي دندان هاي خود را پر كند. در واقع از اين پلاك براي پر كردن جاي دندان هاي آسياب استفاده ميشود. دندان مصنوعي كروم كبالت همانطور كه از نامش پيداست از جنس فلزاتي مانند كروم و كبالت يا تركيبي از آن ها است. هزينه دندان مصنوعي پارسيل از يك دست دندان كامل كمتر است.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد درمانگاه دندانپزشكي بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

هزينه بهترين دندان مصنوعي

يك نوع خاص از دندان مصنوعي ممكن است براي شما بهترين گزينه باشد اما براي يك نفر ديگه بدترين گزينه. بنابراين اين يك موضوع موردي است نه كلي. شما ابتدا بايد با يك متخصص پروتز صحبت كنيد و بعد از معاينه و گفتگو، در نهايت بهترين دندان مصنوعي متناسب با وضعيت فك و لثه شما در نظر گرفته شود. قيمت آن نيز بستگي به نوع پروتزي دارد كه انتخاب مي كنيد.

همچنين درمورد هزينه عكس OPG دندان بيشتر بدانيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه دندان مصنوعي و هزينه انواع روش هاي دندان مصنوعي را در اخحتيار شما دوستان قرار دهيم. اگر مي‌خواهيد تا در اين زمينه اطلاعات خوبي را به دست بياوريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا حتما از وبسايت خوب پايگاه سلامت دهان و دندان ديدن كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۰۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :