جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه لمينت دنداني، چه مي دانيد

لمينت دندان يكي از بهترين روش هاي اصلاح طرح لبخند است كه طرفداران بسيار زيادي دارد. ما امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه لمينت دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين مورد به شما بگوييم. پس با ما تا آخر اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خبوي را در اغين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

هزينه لمينت موقت

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و زيباسازي دندان با لمينت دندان داريد بايد انتظار داشته باشيد كه دست كم 2 جلسه به مطب يا كلينيك دندانپزشكي ترميمي و زيبايي مراجعه كنيد.

در جلسه اول دندان هاي شما بررسي مي شود و بخشي از ميناي دندان جهت قرار گرفتن لمينت روي دندان تراشيده مي شود. پس از تراشيدن دندان، از آن قالب گرفته مي شود و بر اساس آن قالب يك لمينت دندان موقت براي شما ساخته مي شود. سپس قالب را به لابراتوار مي فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمينت دندان نهايي ساخته شود.

از آنجا كه براي توليد لمينت موقت مواد بكار مي رود، بايد هزينه اين مواد به صورت جداگانه پرداخت شود. يعني به جز هزينه اي كه براي لمينت دائمي پرداخت مي كنيد بايد يك هزينه جدا در حدود 1 ميليون تومان هم بابت لمينت موقت پرداخت كنيد.

هزينه لمينت متحرك

احتمالا اين روزها شما هم نام لمينت متحرك به گوشتان خورده است. اجازه دهيد پيش از آنكه درباره هزينه ين لمينت صحبت كنيم، توضيح دهيم كه اصلا به چه لمينتي در اصطلاح متحرك گفته مي شود. اين ها در واقع قالب هاي دنداني به رنگ دندان هستند كه به صورت موقت و به منظور زيبايي يا رفع عيوب دندان ها بر روي قوس فكي قرار داده مي شوند. آن ها لبخند را يكدست سفيد و زيبا مي كنند.

قيمت لمينت متحرك دندان در سال۱۴۰۰ كه با نام اسنپ آن اسمايل نيز شناخته مي شوند كم بوده و از 200 هزار تومان به بالا است. البته لمينت هاي متحرك كه هزينه پايين دارند كيفيت چنداني ندارند اما اگر از كامپوزيت يا سراميك ساخته شده باشند هزينه به مراتب بالايي در بر خواهند گرفت.

هزينه لمينت سراميكي

در نگاه اول شايد با خودتان بگوييد كه هزينه اي كه براي داشتن لمينت پرداخت مي كنيد زياد است. اما واقعيت اين است كه بيشتر هزينه صرف مواد بكار رفته و لابراتوار خواهد بود. در عمل درصد كمي از هزينه هاي به حساب كلينيك ها مي رود و اغلب قيمت لمينت دندان در سال 1400 براي لابراتوار است.

اغلب مواد بكار رفته وارداتي هستند و به دليل نوسانات ارزي و اوضاع اقتصادي كشور هزينه زيادي روي دست كلينيك يا لابرتوار ميگذارند به همين دليل اينطور به نظر ميرسد كه هزينه ها بيشتر است.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه لمينت دندان و هزينه انواع لمينت هاي دنداني در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدورايم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد.          


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۱۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :