جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه لازم است تا ما درمورد ايمپلنت هاي سوئيسي بدانيم

ايمپلنت هاي سوئيسي يكي از بهترين ايمپلنت هاي جهان هستند كه امروزه افراد بسيار زيادي در دنميا از اين نوع ايمپلنت ها استفاده مي‌كنند. ما امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ايمپلنت هاي دنداني سوئيسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما بگوييم. به خصوص در مورد ايمپلنت هاي سوئيسي.

ايمپلنت اشترومن

به طور كلي در دنياي ايمپلنت ها، محصولات ساخت شركت اشترومن شناخته شده ترين و با كيفيت ترين ها هستند. در واقع بدون اغراق تمامي ايمپلنت هاي ساخت اين شركت جزء كارهاي عالي و رده بالا هستند. از نظر همه چيز، اشترومن جزء 3 برند مشهور و برتر دنياي ايمپلنت ها است.

خوشبختانه برند اشترومن در ايران به صورت مستقيم نمايندگي دارد و برخي از دندانپزشكان مشهور، آن را به بيماران خود پيشنهاد مي دهند. (متاسفانه به دليل قيمت بالا و سود پاييني كه براي دندانپزشكان دارد توسط هر متخصصي انجام داده نمي شوند)

ايمپلنت اشترومن كه در ايران به صورت اختصاري با نام ITI شناخته مي شود مدت زمان بارگذاري اش بين 4 تا 6 هفته خواهد بود. اگر فكر مي كنيد هزينه بالاي آن برايتان مساله ساز نيست يك گزينه بسيار عالي براي كاشت است.

درمورد هزينه ايمپلنت دندان بيشتر بدانيد.

ايمپلنت SPI

اگر به دنبال يك ايمپلنت شناخته شده با قدمت بسيار زياد هستيد مي توانيد درباره ايمپلنت SPI با دندانپزشك خودتان صحبت كنيد. اين ايمپلنت توسط شركت تومن مديكال ساخته مي شود و از نظر كيفيت جزء ايمپلنت هاي تاپ لول است. اين برند مشابه با ايمپلنت اشترومن بوده اما هزينه اش نسبت به آن كمي پايينتر است.

ايمپلنت سوئيسي اس پي آي هم اكنون در كشور ما داراي نمايندگي فعال است و براي كاشت آن تنها كافيست به يك متخصص ايمپلنت خوب كه با اين برند همكاري مي كند مراجعه كنيد.

نكته جالبي كه در خصوص اين ايمپلنت وجود دارد اين است كه جزء ايمپلنت هاي اكتيو به شمار مي رود به اين معني كه بعد از كاشته شدنش مي توان ظرف مدت 45 روز پروتز ايمپلنت كه معمولا روكش دندان است را روي آن قرار داد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد انتخاب بين ونير كامپوزيت و لمينت اينجا كليك كنيد.

ايده و TRI

تا اينجا اغلب برندهايي كه نام برديم جزء برندهاي قديمي و تا حدي ريشه دار سوئيسي بود اما ايمپلنت TRI جزء جديدترين برندهاي اين كشور است كه از نظر كيفيت در حد متوسط  و هزينه ارزان تري نسبت به ساير ايمپلنت هاي ساخت اين كشور دارد. از نظر ظاهري، ايمپلنت سوئيسي TRI شباهت بسيار زيادي به ايمپلنت آمريكايي اسكرونت زيمر دارد. در ايران هنوز آنطور كه بايد و شايد اين برند شناخته شده نيست و تعداد بيماراني كه با اين روش دندان از دست رفته خود را جايگزين مي كنند كمتر است.

نام اين برند برگرفته از نام يك دندانپزشك مشهور و شناخته شده سوئيسي، دكتر ايده است. اين ايمپلنت كه از نظر كيفيت جزء ايمپلنت‌هاي رده متوسط است، هم اكنون در كشورمان نمايندگي دارد و به دليل قيمت مناسبش طرفداران زيادي در بين هموطنانمان دارد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ايمپلنت هي دندان سوئيسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما بگوييم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد. اگر مي‌خواهيد در اين زمينه اطلاعات بيشتري به دست بياوريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا حتما به وبسايت تهران دنتال سر بزنيد و مقالات آن را در اين زمينه مطالعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۸:۳۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :