جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

از سنتي ترين روش ها تا دندانپزشكي با ليزر

ما امروز در اين مطلب اينجاييم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه دندانپزشكي با ليزر در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خبوي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در زمينه دندانپزشكي با ليزر در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و به شما بگوييم.

كاربرد هاي دندانپزشكي با ليزر

وقتي براي نوبت دندانپزشكي با ليزر مراجعه مي‌كنيد، ممكن است تعجب كنيد كه اين فرآيند چقدر شبيه ساير درمان‌هاي دندانپزشكي است. در حين استفاده از ليزر، احساس لرزش؛ درد يا ناراحتي نمي‌كنيد. هرگونه خونريزي كه اتفاق مي‌افتد بلافاصله از بين مي رود. نور ليزر در برخورد به بافت واكنشي ايجاد مي‌كند و در نتيجه‌ي آن، بخشي از بافت از بين رفته يا به آن شكل داده مي‌شود.

ليزر مي‌تواند درمان‌هاي دندانپزشكي را كارآمدتر، مقرون به صرفه و راحت‌تر كند. سازمان غذا و دارو (FDA) دندانپزشكي با ليزر را به عنوان يك گزينه‌ي درماني براي درمان بيماري‌هاي دنداني تأييد كرده است.

هزينه روش هاي درماني با ليزر

روش‌هاي درماني استفاده شده در دندانپزشكي با ليزر از جمله موارد گفته شده در بالا، بسته به روش انجام شده و تجهيزات ليزر مورد استفاده، مي‌توانند از نظر قيمت متفاوت باشند. استفاده از ليزر در مقايسه با درمان غير ليزري، مي‌تواند هزينه‌ي كمتري داشته باشد زيرا درمان ليزر معمولاً در جلسات كمتري انجام مي‌شود. بعلاوه بسياري از بيمه‌ها هزينه‌هاي آن را پوشش مي‌دهند. تنها كافي است قبل از انجام اين موضوع را بررسي كنيد.

خطرات دندانپزشكي با ليزر

خطرات دندانپزشكي با ليزر نسبتاً كم است. يافتن يك متخصص دندانپزشكي ماهر براي اين كار بسيار مهم است، زيرا استفاده از طول موج يا سطح قدرت اشتباه مي‌تواند به بافت آسيب برساند. براي يافتن يك دندانپزشك واجد شرايط براي ليزر درماني، به دنبال متخصصي باشيد كه دوره‌هاي آموزشي را گذرانده و آموزش‌هاي مناسب را ديده باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه زيباسازي طرح لبخند اينجا كليك كنيد.

ليزر مورد استفاده در دندانپزشكي

متخصصان دندانپزشكي بسته به نوع روش درماني، از ليزرهاي بافت سخت يا نرم استفاده مي‌كنند. اگر درمان اجازه دهد از هر دوي آنها هم مي‌شود استفاده كرد. ليزرهاي بافت سخت بسيار قدرتمند‌تر اند و مي‌توانند ساختار دندان را برش دهند.

دو نوع روش اصلي كه براي دندانپزشكي با ليزر استفاده مي‌شود، روش‌هاي بافت سخت و بافت نرم است. بافت سخت به دندان‌ها و بافت نرم به لثه اطلاق مي‌شود.

استفاده از ليزر براي بافت سخت

استفاده از ليزر براي بافت نرم

همچنين درمورد هزينه ارتودنسي دندان بيشتر بدانيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار جامع و كاملي را در زمينه ارتودنسي و دندانپزشكي با ليزر در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما بگوييم تا اطلاعات خوبي را دار اين مورد داشته باشيد. اميدورايكم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرد ه باشيد. همچنين اگر قصد كسب اطلاعات كافي در اين زمينه را داريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم به پايگاه سلامت دهان و دندان مراجعه كنيد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۷:۳۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :