جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تمامي مزايا و معايب ايمپلنت هاي دنداني

ما امروز اينجاييم تا همه چيز را درمورد مزاياي ايمپلنت هاي دنداني براي شما بازگو كنيم تا بتوانيد بهترين تصميم را براي آينده و سلامت خود بگيريد و در آينده دچار پشيماني نشويد. تا انتهاي اين مطلب ما را همراهي كنيد.

مزاياي ايمپلنت دندان

ابتدا و قبل از هرچيزي اجازه دهيد تا شما را با 7 تا از مزاياي ايمپلنت دندان آشنا كنيم. بعد از خواندن اين بخش حتما بخش معايب را با دقت بيشتري بخوانيد.

ايمپلنت دندان در داخل استخوان فك قرار مي گيرد و يك پروتز مصنوعي كه شبيه تاج دندان طبيعي شما است در بالاي آن چسبانده مي شود. اين پروتز را مي توان با توجه به اندازه دهان و رنگ دندان هاي خود سفارشي كرد تا از ساير دندان هاي شما قابل تشخيص نباشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دندان درد و راه هاي تسكين آن، اينجا كليك كنيد.

به عبارتي شما اصلا نبايد نگران غيرطبيعي يا مصنوعي بودن دندان جديد خود باشيد. زيرا همه چيز  طوري پيش مي رود كه شما در نهايت ايمپلنتي كه از هر نظر شبيه به دندانتان است را خواهيد داشت. اين موضوع مي تواند منجر به بهبود طرح لبخند و افزايش اعتماد به نفس منجر شود.

يكي از بزرگترين مزاياي ايمپلنت دندان، دوام و طول عمر بالاي آن است. پس از نصب ايمپلنت ها آن ها مي توانند تا 25 سال دوام داشته باشند. در صورتي كه بهداشت دهان و دندان به خوبي رعايت شود آن ها ممكن است تا آخر عمر نيز سالم باقي بمانند.

درمورد هزينه عكس دندان بيشتر بدانيد.

با يك يا چند دندان از دست رفته ، ممكن است هنگام صحبت و غذا خوردن دچار مشكل شويد. ايمپلنت هاي دنداني مي توانند اين مشكل را با پر كردن جاي خالي دندان ها برطرف كنند. افرادي كه ايمپلنت دارند در مقايسه با افرادي كه هنوز جاي دندان از دست رفته خود را پر نكرده اند بهتر ميجوند و در صحبت كردن مشكلي ندارند. بنابراين بهبود قدرت جويدن و بهبود اداي كلمات را بايد از مزاياي ايمپلنت دندان دانست.

زماني كه دنداني از دست برود رسيدگي به بهداشت دهان و دندان كمي دشوار مي شود. زيرا احتمال پوسيدگي سطوح طرفي دندان هايي كه در دو طرف حفره هستند بيشتر  مي شود. اما اگر شما ايمپلنت بكاريد، آن جايگاه پر مي شود و روال سابق دندان هاي خود را تميز مي كنيد.

از مزاياي ايمپلنت دنداني اين است كه تميز كردنشان بسيار آسان و مانند ساير دندان هاي طبيعي شما است. اين يعني لازم نيست بيشتر از دندان هاي طبيعي خودتان، ايمپلنت ها را تميز كنيد.

هنگامي كه دندان خود را از دست مي دهيد ، استخوان اطراف آن ها به دليل عدم فعاليت شروع به از دست دادن توده استخواني مي كند كه اصطلاحا تحليل استخوان نيز ناميده مي شود. اين از دست دادن استخوان، ممكن است منجر به تضعيف كل فك شود و خطر شكستگي هاي پاتولوژيك را افزايش دهد. اما خوشبختانه ايمپلنت دندان به استخوان نيرو مي بخشد و از تحليل رفتن آن جلوگيري مي كند.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ايمپلنت هاي دندان و مزاياي آنها در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه سلامت دهان و دندان كه به طور تخصصي در اين زمينه يعني دندانپزشكي فعاليت دارد مراجعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۰۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :