جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

احساس خودكشي مي‌ كنيد؟

لاغري و تناسب اندام مي‌تواند چيزي باشد كه هر كسي به آن نياز دارد و نبود آن مي‌تواند احساس بسيار بدي را به هر كسي القا كند. ما امروز در اين مطلب مي‌خواهيم درمورد احساسات و ترس هايي كه در نبود اين نياز طبيعي براي داشتن اعتماد به نفس به وجود بيايد بيشتر صحبت كنيم و اين موضوع را باز كنيم. با ما همراه باشيد.

فكر به خودكشي

مهم نيست هم اكنون چقدر درد و ناراحتي را تجربه مي كنيد، شما تنها نيستيد. بسياري از ما در مقاطعي از زندگي به خودكشي فكر كرده ايم. احساس خودكشي يك نقص شخصيتي نيست و به اين معني نيست كه شما ديوانه، ضعيف، يا داراي ايراد هستيد. اين فقط بدين معني است كه درد شما بيشتر از آن است كه اكنون بتوانيد با آن كنار بياييد. اما با گذشت زمان و دريافت حمايت مي توانيد بر مشكلات خود غلبه نماييد و درد و احساس خودكشي از بين خواهد رفت.

همه چيز را درمورد كالري بدانيد.

برخي از بهترين، تحسين برانگيزترين و با استعداد ترين افراد نيز همين حسي كه شما داريد را داشته اند. بسياري از ما وقتي احساس افسردگي و نااميدي داشته ايم، به فكر پايان دادن به زندگي خود بوده ايم. اما مي توان درد و رنج ناشي از افسردگي را درمان نموده و اميد تازه اي به دست آوريم. شرايط كنوني شما مهم نيست؛ افرادي هستند كه به شما احتياج دارند، مكان هايي هستند كه مي توانيد در آن ها تغيير ايجاد كنيد، و تجربياتي هستند كه مي توانند به شما يادآوري كنند كه زندگي ارزش زيستن دارد. مقابله با مرگ و بازگشت به زندگي به شهامت واقعي نياز دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه لاغري شكم و پهلو اينجا كليك كنيد.

دليل احساس خودكشي

انواع مختلف دردهاي عاطفي مي توانند به افكار خودكشي منجر شوند. دلايل اين درد در هر يك از ما مي تواند متفاوت باشد و توانايي كنار آمدن با درد در افراد مختلف متفاوت است. همه ما متفاوت هستيم. با اين وجود، دلايل مشتركي وجود دارد كه ممكن است باعث شود ما افكار و احساسات خودكشي را تجربه كنيم.

ممكن است به نظر برسد كه درد و ناراحتي شما هرگز پايان نخواهد يافت، ولي درك اين نكته مهم است كه بحران ها معمولا موقتي هستند. راه حل  ها غالبا پيدا مي شوند، احساسات تغيير مي كنند، و اتفاق هاي مثبت غير منتظره رخ مي دهند. به ياد داشته باشيد: خودكشي يك راه حل دائمي براي يك مشكل موقتي است. فرصت لازم براي تغيير اوضاع و فروكش كردن درد را به خودتان بدهيد.

حتي اگر هم اكنون اينگونه به نظر نرسد، ولي افراد زيادي هستند كه مي خواهند در اين دوران سخت به شما كمك كنند. از كسي كمك بگيريد. همين الان اين كار را بكنيد. اگر در مرحله شماره ۱ فوق، مدت زمان ۲۴ ساعت يا يك هفته را به خود قول داده ايد، از اين زمان استفاده كنيد و به ديگران بگوييد كه به شما چه مي گذرد.

درمورد رژيم هاي لاغري بيشتر بدانيد.

سخن نهايي

احساس خودكشي مي‌تواند چيزي باشد كه هر كسي در يك برهه زماني آن را تجربه كرده باشد. ما امروز تمام تلاش خود را كرديم تا اطلاعات خوبي را در اين زمينه در اختيار شما دوستان قرار دهيم و همه چيز را در اين شرايط به شما بگوييم. اميدورايم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۲:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :