جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع عمل هاي آستين معده:

عمل اسليو معده كمي سازي بيكيني

عمل اسليو معده بيكيني از نظر عمل اسليو معده سنتي از اين نظر متفاوت است كه زخم هاي لاپاراسكوپي در قسمت تحتاني شكم در ناحيه بيكيني لاين قرار دارند و بنابراين زخم هاي آندوسكوپ كاملاً ديده نمي شوند زيرا زير لباس زيري هستند.

بيشتر بدانيد : عمل جراحي ساسي

كمي سازي اصلاح شده

نصب حلقه در اطراف معده است تا تضمين عدم گسترش مجدد معده را افزايش دهد، زيرا بعضي از بيماران رژيم مجاز را دنبال نمي كنند.

كمي سازي دقيق

گاستركتومي با اسليو ميكرو يكي از موفق ترين روش هاي درمان چاقي است. عمل اسليو معده با استفاده از لاپاراسكوپ انجام مي شود و نيازي به جراحي سنتي نداريم، هدف استفاده از آندوسكوپ و ابزار دقيق در عمل اسليو معده، انجام عمل اسليو معده بدون اثري از زخم ها يا علائم شكمي و بدون درد بعد از عمل است.

عمل اسليو معده دوتايي

در اين عمل را به دو قسمت تقسيم ميكنند. در اين عمل با برداشتن 80٪ معده، از جمله بخش بزرگي از معده ، كه محل ترشح هورمون گرلين مسئول احساس گرسنگي است) با پيوند بين معده و روده كوچك و ايجاد ارتباط ديگر بين روده كوچك باعث سيري سريع شدن فرد بيمار ميشود.

آيا عمل اسليو معده يك فرآيند گاستركتومي اسليو معده است ؟ آيا برش معده چاقي را از بين مي برد؟ مزايا و هزينه عمل اسليو معده چقدر است؟

بسياري از مراكز زيبايي و جراحي لاغري امروزه در سراسر جهان در زمينه ارائه خدمات لاغري و انجام عمليات ويژه در اين زمينه در بسياري از موارد از جمله افرادي كه از اضافه وزن رنج مي برند و افرادي كه نميتوانند عادت ها و رژيم عذايي را تحمل كنند ، تخصص پيدا كرده اند .

يراي كسب اطلاعات بيشتر بهتر است با يك متخصص جراحي لاغري مشورت كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۰:۴۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :