جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

5 كاري كه بايد پيش از كاشت مو انجام بدهيم

1) بررسي اينكه آيا اصلا به كاشت مو نياز داريد؟ 

اينكه آيا شما واقعا به كاشت مو نياز داريد يا نه، مسئله اي است كه البته تشخيص آن به پزشك و متخصص كاشت مو بستگي دارد. معمولا براي بيشتر افرادي كه دچار كم پشت شدن مو و يا طاسي موي سر به صورت ارثي شده اند، روش هاي كاشت مو تجويز مي شود. به ويژه كاشت مو به روش Sut كه جديدترين و بهترين روش است. در مواردي كه فرد به اندازه كافي هنوز مو بر سر دارد و ريزش مو شديد نشده و يا سن و سالش مناسب است، از روش هايي مانند روش prp و يا مزوتراپي مي توان استفاده كرد كه البته مجددا تاكيد مي كنيم تشخيص اينكه كدام تكنيك و روش مناسب است بر عهده پزشك است نه خود فرد

2)  بررسي دلايل ريزش مو:

دلايل زيادي براي ريزش مو وجود دارد ولي در بسياري از مردان، دليل ريزش مو و طاسي سر، ارثي و يا داشتن تغذيه نامناسب، استرس و فشارهاي روحي به آنهاست. لذا در اين زمينه بايد فرد موارد تعيين كننده و مهم در اين زمينه را با مشورت پزشك در نظر بگيرد.

3) توجه به سن مناسب براي كاشت مو:

كاشت مو سن خاص خود را دارد و معمولا در سنين زير 23 سال، انجام اين عمل توصيه نمي شود و اغلب صورت نمي گيرد. مسئله ديگر در زمينه سن داوطلبان كاشت مو اين است كه چگونه بر روي طرح موهاي كاشته شده تاثير مي گذارد. ممكن است افرادي كه سن بالايي داشته باشند، پس از عمل همچنان در نواحي ديگر سر دچار ريزش باشند هر چند كه اين مسئله معمولا كمتر پيش مي آيد اما بهر حال هر متخصص كاشت مو خوب بايد اين مسئله حياتي را هنگام طراحي فرم موهايي كه قرار است كاشته شوند را در نظر بگيرد.

4) جايگزين هاي كاشت مو:

از روش هاي درمان ريزش مو، مي توان به ترميم مو به روش HRT و استفاده از پكيج تقويتي PRP ، مزوتراپي، ويتامين درماني و ليزرتراپي استفاده كرد توجه داشته باشيد استفاده از داروهايي همانند ماينوكسيديل به هيچ عنوان توصيه نمي شود زيرا در طولاني مدت با قطع مصرف اين داروها، مجددا ريزش موها شروع مي شود. بنابراين باز هم نظر پزشك متخصص و اينكه كدام درمان براي ريزش فعلي موهاي شما بهتر است، مهم است.

5) تحقيق درباره هزينه كاشت مو:

بسياري از داوطلبان درباره قيمت كاشت مو، تحقيق مي كنند و برخي از آنها متاسفانه فقط به دنبال جايي هستند كه با كمترين هزينه كاشت مو به روش Sut (و يا تكنيك ها و روش هاي ديگر) بتوان در آنجا از اين خدمات استفاده كنند. در صورتي كه بايد توجه داشته باشيد كه ممكن است براي يك كاشت مو، تعدادي زيادي از پرسنل آن كلينيك شامل تكنيسين ها و پرستاران، گاهي حتي بيش از 10 نفر مشغول كار بر روي سر آن فرد شوند تا به بهترين نحو ممكن، عمل كاشت مو صورت بگيرد. علاوه بر اين مسئله، تجهيزات و دستگاه هاي بكار رفته در عمل كاشت مو و همچنين هزينه هاي جانبي آنها را هم به اين ليست اضافه كنيد. حال متوجه خواهيد شد كه چرا اين گونه عمل ها وقتي در بهترين مركز كاشت مو انجام شوند، هزينه ها چندان پايين نيست. اما در عوض نتايج ماندگار و با دوام آنها در دراز مدت مسلما ارزش آنرا دارد و مي تواند شما و ساير افرادي كه به آن كلينيك و متخصص مراجعه كرده ايد را راضي نگه دارد.

منبع : www.noskhe.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۹:۴۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :