جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چند توصيه براي تشخيص مراكز معتبر كاشت مو

در زمان مراجعه به كلينيك براي جلسه مشاوره، مطمئن شويد كه حتما توسط يك پزشك متخصص كاشت مو خوب معاينه شده و در صورت لزوم همين فرد در آينده عمل كاشت مو را براي شما انجام خواهد داد. در برخي از كلينيك‌هاي نامعتبر، يك فروشنده يا مشاور غير پزشك بيماران را ملاقات مي‌كند و به اين ترتيب احتمال بروز خطا در انتخاب روش مناسب درمان افزايش مي‌يابد.

كاشت مو روشي مناسب براي درمان طاسي سر در همه بيماران نيست. بسياري از آقايان با سن كمتر از 25 سال، به دليل تكيل نشدن فرآيند ريزش مو نبايد از روش‌هاي كاشت موي طبيعي استفاده كنند. به علاوه كاشت مو براي خانمها نيز محدوديت‌هاي زيادي دارد و هر كسي نمي‌تواند اين عمل را انجام دهد. اگر انتخاب مناسبي براي كلينيك كاشت مو نداشته باشيد، ممكن است بدون در نظر گرفتن اين مسائل عمل كاشت مو براي شما انجام شده و زيان مالي ببينيد. توصيه مي‌كنيم قبل از مراجعه به كلينيك كاشت مو، در مورد سن مناسب كاشت مو به اندازه‌ي كافي تحقيق و بررسي كرده تا مرتكب اشتباه نشويد.

در صورتي كه به يك كلينيك كاشت موي مناسب مراجعه كنيد، پزشك در جلسه مشاوره بايد وضعيت تراكم موها در ناحيه بانك مو و ناحيه طاسي، ميزان شل بودن يا سفت بودن پوست سر، سابقه ابتلاي شما به بيماري‌هاي مختلف و از همه مهمتر علت ريزش مو را بررسي كند و سپس بهترين روش درمان را به شما پيشنهاد دهد. در نظر داشته باشيد كه اين روش درماني لزوما پيوند مو نيست و در برخي از موارد مي‌توان با استفاده از داروهايي نظير ماينوكسيديل فرآيند ريزش مو را كنترل كرد (منبع). اما اگر پزشك بدون بررسي اين موارد به شما توصيه كرد كه كاشت مو انجام داده يا از يك روش خاص براي كاشت مو استفاده كنيد، بايد دچار ترديد شويد! زيرا احتمالا انتخاب مناسبي براي مركز كاشت مو نداشته‌ايد.

 

در جلسه معاينه تمام نگراني‌ها و سوال‌هاي خود را با پزشك مطرح كنيد. بهترين دكتر كاشت مو كسي است كه به خوبي به شما پاسخ داده و نگراني‌هاي شما را برطرف كند. در صورتي كه به پيوند مو نياز داشته باشيد، يك پزشك خوب بايد يك برنامه بلندمدت از مراحل كاشت مو شامل اقدامات پيش از عمل، تكنيك پيوند مو و مراقبت هاي پس از كاشت مو براي شما ترسيم كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۲۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :