جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين متخصص ترميمي و زيبايي دندان در تهران

با توجه به اينكه استقبال مردم كشورمون از روش هاي زيبايي و ترميم دندان رو به افزايش است و شمار افرادي كه در تهران به مراكز و كلينيك هاي ترميمي و زيبايي بسيار زياد است، دندانه تصميم گرفت كه از بين متخصصان خود تهراني در اين زمينه ۱۰ نفر را انتخاب كند. اگر شما هم نيازمند چنين متخصصي هستيد و دوست داريد كه بهترين را پيدا كنيد، حتما ليست بهترين متخصص ترميمي و زيبايي دندان را مشاهده كنيد. آدرس و مشخصات تماس اين متخصصان در ذيل نامشان درج شده است.

ليست بهترين متخصص ترميمي و زيبايي در تهران

بدون هيچ توضيحات ديگر ۱۰ تا از برترين هاي تهران در زمينه دندانپزشكي ترميم و زيبايي دندان را در ليست زير ببينيد. فقط توجه كنيد كه اين ليست در حال به روزرساني است و هنوز كامل نشده است.

كلينيك دندانپزشكي ايده آل

ايده آل كلينيك بهترين متخصص ترميمي و زيبايي تهران نيست اما يكي از كلينيك هاي برتر در اين زمينه است كه تمام خدمات دندانپزشكي از ترميم و زيبايي گرفته تا ايمپلنت دندان و ارتودنسي دندان را انجام ميدهد. اين مركز تعدادي از حضور گروهي متخصصان بهره ميبرد كه هر كدام به تنهايي بهترين متخصص ترميمي و زيبايي تهران هستند.

مجموعه دندانپزشكي آرتمان درمان

آرتمان درمان يك مجموعه بينظير دندانپزشكي است كه تمركز اصلي آن دندانپزشكي پيشگيرانه است و متخصصان آن در زمينه ترميم و زيبايي بسيار باتجربه و ماهر هستند. گروه آرتمان با حضور متخصصان دندانپزشكي از سال ۱۳۸۱ به ارائه خدمات درماني با رويكرد پيشگيرانه (بي‌نياز شدن از درمان) و محافظه‌كارانه (تعهد به بافت طبيعي دندان) پرداخته است. خدمات تخصصي ارائه شده در اين مركز دندانپزشكي شامل موارد زير مي شود:

درمان‌هاي ترميمي زيبايي توسط متخصص دندانپزشكي ترميمي و زيبايي

درمان ريشه يا روت كانال‌تراپي توسط اندودنتيست (متخصص درمان ريشه)

درمان‌هاي لثه و استخوان توسط پريودنتيست (متخصص جراحي لثه)

درمان‌هاي پروتز توسط پروتزيست (متخصص پروتز دندان)

قيطريه، نبش خيابان خراساني، ساختمان پزشكان قيطريه، طبقه ۲

دكتر ماهور قرباني

دكتر ماهور قرباني يكي از خوب هاي ترميم و زيبايي دندان در تهران هستند كه به همراه همسرشان دكتر خضري (متخصص ارتودنسي دندان در تهران) در كلينيك دُر مشغول به خدمات رساني به مراجعان تهراني هستند. در كرج نيز يك مطب تخصصي دارند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ترميم و زيبايي دندان كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۰۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :