جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

همه چيز درباره ارتودنسي و متخصص ارتودنسي در آمل

چرا بايد ارتودنسي كنيم؟

به طور معمول بيشتر افراد از دندانها كج و روي هم رته برخوردارهستند كه با درمان ارتودنسي صاف و يكدست مي شوند. ارتودنسي درواقع دندان را به جهت درست حركت مي دهد و اين حركت دندانها باعث مي شود كه صاف و يكدست شوند و ظاهر دندان ها را بهتر كنند. متخصص ارتودنسي در آمل يا متخصص ارتودنسي در مازندران و يا در ساير شهر ها علاوه بر بهبود بخشيدن به ظاهر دندان ها باعث مي شوند تميز كردن دندان ها راحت تر شود.

برخي از افراد داراي دندان هاي رو به جلوهستند كه خوشايند به نظر نمي رسند و همين طور احتمال زيادي وجود دارد كه اين دندان ها دچار خرابي و آسيب ديدگي شوند. تنها راهيكه مي تواند آنها را از خرابي احتمالينجات دهد ارتودنسي است. با بهترين متخصص ارتودنسي در آمل يا متخصص ارتودنسي در مازندران يا ساير شهر ها مي توانيد دندان ها را حركت دهيد و به جاي درست خود برگردانيد.

در برخي ديگر از افراد فك بالايي و پاييني اشان در جاي درست قرار نگرفته است و موجب به هم ريختن ظاهر دندانها مي شود و همين طور در زمان گاز زدن دچار مشكل مي شوند، با انجام ارتودنسي هر دو مشكل حل مي شود و فرد ديگر دچار مشكل نمي شود.

بنابراين اگريكي از مشكلاتي كه در بالا ب آن اشاره كرديم را داريد بايستي براي انجام ارتودنسي اقدام كنيد.

بيشتر بخوانيد: متخصص ارتودنسي مشهد

چه كسي ارتودنسي را انجام ميدهد؟

ممكن است دنداپزشك شما خود ارتودنسي انجام دهد يا ممكن است به شما پزشكي معرفي كند كه فوق تخصص داشته باشد. متخصص ارتودنسي ممكن است در بيمارستان ها يا كلينيك هاي دنداپزشكي باشد. به اين افراد دكتر ارتودنسي كار يا  ارتودنتيست ميگويند.

متخصصين ارتودنسي مهم ترين كاري كه انجام ميدهند اين است كه ابتدا دندان هاي شما را معاينه مي كنند. اين معاينه شامل نگاه سطي و عمقي به دندان هاي شما و همين طور برسي عكس دندان كه با استفاده از اشعه x انجام مي شود، است. دكتر معالج بعد از معاينه به ساختن مدل پلاستيكي دندان هاي شما مي پردازد.

بيشتر بخوانيد : متخصص ارتودنسي در كرج

آيا لزومي به كشيدن دندان براي ايجاد جاي كافي در فك وجود دارد؟

اگر دندان هاي شما روي هم هستند و جاي كافي براي دندان شما وجود نداشته باشد، شما نياز پيدا مي كنيد كه دندان زيري دائمي خود را بكشيد تا جا براي دندان رويي وجود داشته باشد. اگر چنين مشكلي داشته باشيد حتما تيم ارتودنسي ما را از اين مشكل آگاه مي كنند. در برخي موارد زير با به كار گيري روشي متفاوت و موثر از درمان، فضاي كافي و مناسب ايجاد خواهد شد.

رفرنس : www.orthoinfo.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۲۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :