جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انگشتر دست دوم بخريم يا نخريم؟

وقتي نوبت به انتخاب و خريد انگشتر طلا با قيمت مناسب مي‌رسد، مطمئنا مواردي كه پشت ويترين مغازه‌ها مي‌بينيد تنها انتخاب شما نيستند و موارد بيشتر ديگري نيز براي انتخاب وجود دارد. در حالي كه انگشترهاي درخشان با نگين‌هاي بسيار زيبا در ويترين طلا فروشي اينترنتي و طلافروشي‌ها مي‌توانند انتخاب خيره كننده‌اي براي شما باشند، با اين حال مزاياي بسياري در خريد انگشتر طلا دست دوم وجود دارد كه هنگام خريد به آنها دست پيدا مي‌كنيد.

انگشتر دست دوم بخريم؟

براي پاسخ به سوال انگشتر دست دوم بخريم ابتدا بايد همه جوانب را بررسي كنيد. خريد طلا چه نو باشد و چه خريد طلاي دست دوم بايد حتما با فكر و انديشه صحيح انجام شود، چرا كه اين نوع خريد هزينه‌ي زيادي براي هر فرد دارد و حتما بايد درباره مزيت‌هاي و معايب هر خريد از قبل تحقيق كنيد.

بيشتر بدانيد : دانشنامه طلا

بياييد ابتدا در مورد موارد مهم در انتخاب و خريد انگشتر طلا كم اجرت يا همان دست دوم بيشتر بدانيم و بعد بدانيم كه چرا خريد اين قطعه طلا به صورت دست دوم، مي‌تواند براي ما به صرفه باشد.

1. ارزش پول

با ليبل دست دوم، زود از خريد منصرف نشويد. ليبل دست دوم در انگشترهاي طلا به معناي كيفيت يا ارزش پايين نيست. در بسياري از موارد، عكس اين قضيه صادق است. اگر به دنبال انگشترهاي طلاي بسيار زيبا و حتي مدل‌هاي قديمي هستيد، انگشترهاي دست دوم مي‌توانند در ازاي پولي كه پرداخت مي‌كنيد ميزان ارزش بيشتري به شما ارائه دهند. حتي هنگام خريد و انتخاب حلقه ازدواج نيز مي‌توانيد حلقه‌هاي دست دوم را در نظر بگيريد، چرا كه آنها به شما اين امكان را مي‌دهند كه انگشترهاي نگين‌دار با كيفيت بالا را با قيمت كمتري خريداري كنيد.

( اگر قصد خريد حلقه طلا داريد و در انتخاب دچار مشكل شده ايد اينجا كليك كنيد. )

2. تنوع بيشتر در انتخاب

خواه به دنبال انگشتري با مدل خاص باشيد و يا به دنبال يك مدل بسيار ساده، يكي ديگر از مزاياي خريد انگشتر دست دوم اين است كه انتخاب‌هاي بسياري براي شما به ارمغان مي‌آورد و شما را از خريد مدل دلخواهتان مطمئن مي‌كند.

3. اثرات زيست محيطي

عامل مهم ديگري كه بايد مورد توجه قرار گيرد، اين واقعيت است كه انگشترهاي طلا دست دوم از نظر اخلاقي يك پيام دارند و آن هم عدم وجود تأثير منفي بر محيط زيست است. استخراج الماس، طلا و ساير فلزات گران‌بها نه تنها بر محيط زيست بلكه در برخي موارد بر حقوق انسان‌ها در مناطقي كه استخراج مي‌شوند، تأثير مخربي دارد. با انتخاب انگشتر طلا دست دوم مي‌توانيد از بروز اين امر جلوگيري كنيد.

4. محصولات قديمي يا عتيقه هميشه ترند هستند

اگرچه خريد مدل‌هاي روز هميشه براي همه جذاب‌تر است و با خريد آنها حس مي‌كنند كه با ترند روز طلا و جواهر همگام شدند، اما از حس و حال انگشترهاي قديمي و عتيقه غافل نشويد. فرض كنيد انگشتري كه مي‌خريد 40 تا 50 سال قدمت دارد، چه حسي از آن به شما دست مي‌دهد و از خريد آن چقدر خوشحال خواهيد شد؟

5. سرمايه گذاري بسيار خوب براي آينده

يكي از عواملي كه براي خريداران بسيار مهم است، قيمت طلاي دست دوم است كه نسبت به طلاي نو يك تفاوتي دارد و آن هم كم شدن هزينه اجرت ساخت است. اگر قصد سرمايه گذاري در طلا را داشته باشيد، مي‌توانيد روي خريد انگشتر دست دوم حساب كنيد و مطمئن باشيد كه نسبت به طلاي نو هزينه كمتري پرداخت مي‌كنيد و در نتيجه در هزينه‌ها صرفه جويي مي‌كنيد.

اگر قصد خريد طلا به صورت اينترنتي داريد اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۲۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :