جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لوازم يدكي هيونداي

هيونداي موتور شركت خودروسازي كره اي و چند مليتي مي باشد كه در سال ١٩٦٧ در كره جنوبي تاسيس شده است و در حال حاضر به عنوان چهارمين خودرو ساز بزرگ جهان مي باشد.

دفتر مركزي هيونداي موتور در شهر سئول قرار دارد و بزرگترين كارخانه يكپارچه توليد خودرو در جهان متعلق به شركت هيونداي موتور و در شهر اولسان قرار دارد.

فروشگاه استار پارت فعاليت بسيار گسترده اي در زمينه واردات و پخش قطعات خودروهاي هيونداي و كيا آغاز نموده و با در اختيار قرار دادن اطلاعات فني مورد نياز مشتريان عزيز و تلاش براي ايجاد پايگاهي امن و همگام با علم روز دنيا جهت رفع مشكلات مشتريان محترم، آنها را با بهترين كيقيت و قيمت همراهي ميكند.

اولين سري از محصولات هيونداي موتور در سال ٢٠٠٦ توسط شركت آسان موتور وارد بازار كشور شد و پس از آن نيز واردات لوازم يدكي هيونداي به ايران توسط شركت آسان موتور و بازرگانان بخش خصوصي صورت گرفت.

اسنارپارتس نيز واردات لوازم يدكي هيونداي را از كره جنوبي آغاز كرده است و تا به امروز سعي در ارايه بهترين خدمات به مشتريان خود داشته است.

بيشتر بدانيد:

تمامي قطعات يدكي هيونداي موجود در يدك شاپ اصلي مي باشند و شامل برندهاي جنيون پارت و موبيس هستند كه جز برند هاي اصلي لوازم يدكي هيونداي هستند.

واردات لوازم يدكي مدل هيونداي تراجت به علت عدم استقبال مصرف كنندگان توسط يدك شاپ ديگر انجام نمي شود.
همچنين قابل ذكر هست كليه لوازم يدكي هيونداي موجود در يدك شاپ داراي ضمانت اصالت كالا مي باشد و اصلي بودن كالا در فاكتور قيد مي شود.

براي مشاهده بخش لوازم يدكي كيا روي لينك زير كليك كنيد :
فروش قطعات كيا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۳۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :