جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

استارپارت مركز پخش قطعات كيا و هيونداي

فروشگاه استار پارت فعاليت بسيار گسترده اي در زمينه واردات و پخش قطعات كيا و هيونداي آغاز نموده و با در اختيار قرار دادن اطلاعات فني مورد نياز مشتريان عزيز و تلاش براي ايجاد پايگاهي امن و همگام با علم روز دنيا جهت رفع مشكلات مشتريان محترم، آنها را با بهترين كيقيت و قيمت همراهي ميكند.

تضمين بهترين قيمت

با تشكر از حسن اعتماد و خريد شما، فروشگاه استار پارت ضمانت نامه زير را براي آسودگي خاطر هرچه بيشتر مشتريان از سطح قيمت ها ارائه مي نمايد. بدينوسيله فروشگاه استار پارت تضمين مي نمايد كه، تمامي محصولات اين فروشگاه با پايين ترين قيمت نسبت به ساير شركت ها و فروشگاه هاي سراسر كشور عرضه مي شوند و اگر شركت يا فروشگاهي براي يك كالا با مشخصات فني، برند يكسان ، قيمت روز كالا ، شرايط مشابه، قيمتي پايين تر از فروشگاه استار پارت ارائه نمود، مشتري مي تواند درخواست استفاده از تضمين بهترين قيمت را ارائه نمايد, در اينصورت فروشگاه استار پارت براي قدرداني و در پاسخ به اعتماد مشتري، اختلاف قيمت آن كالا را به طور كامل به مشتري پرداخت خواهد نمود. همچنين براي راحتي مشتريان در اين ضمانت نامه، سعي شده است اين فرآيند كاملا ساده و سريع بوده و از نامه نگاري و فرآيندهاي اداري، پرهيز گردد. باتشكر از اعتماد شما.

بيشتر بخوانيد:

تضمين اصالت كالا

عرضه قطعات خودرو تقلبي در بسته‌بندي‌هاي مشابه اصلي، از مشكلات امروز بازار خودرو به شمار مي‌رود كه علاوه بر تحميل هزينه‌هاي بيهوده براي خريد قطعه و تعميرات، به مالكان خودرو، خسارت به خودرو را نيز در پي دارد. قطعات يدكي غيراصل و تقلبي، مشكلي است كه از ديرباز در بازار خودرو كشور وجود داشته و در ماه‌هاي اخير نيز اين معضل تشديد شده است، به همين علت فروشگاه استار پارت جهت تامين و تضمين اصالت قطعات به مشتريان عزيز اين ضمانت را ميدهد كه تمامي قطعات اصلي تقديم مشتري گردد.

ارائه مشاوره تخصصي

فروشگاه استار پارت با كادري فني و حرفه اي ، مشتريان عزيز را قبل از خريد قطعه مشاوره رايگان ميدهند تا خريدي مطمئن داشته باشند.

ارسال سريع و آسان

فروشگاه استار پارت در زمينه ي ارسال قطعات افرادي را انتخاب نموده براي ارسال سريع و اطمينان سلامت اجناس به محل مشتريان عزيز.

اگر قصد خريد قطعات خودرو كيا و هيونداي خود از فروشگاه استارپارتس به صورت اينترنتي داريد به اين صفحه مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۵۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :