جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي درباره خريد سرويس طلا عروس

انتخاب غلط و نادرست سرويس طلا عروس مانند انتخاب حلقه عروسي، مي‌تواند مراسم عروسي و بهترين شب زندگي عروس را خراب كند! حتي اگر سراغ پر زرق و برق‌ترين طلا و جواهر برويد و آنها را بخريد، اما سرويس طلاي شما با لباس و نوع آرايش شما همخواني نداشته باشد، مي‌تواند طلايي عادي به نظر برسد. به همين دليل است كه شما بايد هنگام خريد به نكاتي درباره سرويس طلا عروس دقت كنيد و به موارد بسياري توجه كنيد.

1. از ترندهاي روز باخبر شويد

قبل از اينكه براي خريد سرويس طلا عروس خود را آماده كنيد، از آخرين ترند طلا و جواهر باخبر شويد، يا بدانيد كه كدام سرويس طلا با كدام رنگ براي لباس عروس شما مناسب است. اگر سرويس طلا با لباس عروس همخواني نداشته باشد، ظاهر خوبي نخواهد داشت و به همين خاطر حتما بايد تناسب اين دو را هنگام خريد سرويس طلا عروس در نظر گرفت.

2. سرويس طلاي عروس سفيد بخريم يا زرد؟

اينكه كدام رنگ را براي سرويس طلا عروس قرار است انتخاب كنيد، كاملا به اولويت شما و سليقه‌اي كه داريد ربط دارد. طلاي سفيد از نظر دوام نسبت به طلاي زرد حاشيه امن كمتري دارد، اما تقريباً از همه لحاظ اين دو فلز بسيار شبيه به هم هستند و تفاوت اصلي و بارز در رنگ است. مهم‌ترين وجه مشترك اين دو اين است كه هر دوي آنها از مد نمي‌آفتند و هميشه براي شما ماندگار خواهند بود. فقط هنگام خريد سرويس طلا براي عروس، به اين نكته دقت كنيد كه كدام رنگ طلا با رنگ پوست شما همخواني دارد و سراغ آن برويد.

بيشتر بخوانيد :

راهنماي خريد طلاي كودك

طلاي رزگلد

3. قبل از همه چيز جواهرات و سرويس طلاهاي خانوادگي خود را بررسي كنيد

بيشتر مادران و مادربزرگ‌هاي ما تعداد زيادي جواهرات عتيقه دارند كه مي‌توانيد به خوبي از آنها به عنوان سرويس طلا عروس خود استفاده كنيد و آنها را از گنجه جواهرات خارج كنيد. شايد خيلي از شما به انداختن سرويس طلاهاي قديمي علاقه‌اي نداشته باشيد، بنابراين اين ايده براي شما به خوبي كار نمي‌كند. روي صحبت ما با كساني است كه علاقه بسياري به طلا و جواهر عتيقه و قديمي دارند و دوست دارند يكي از آنها را براي خودشان داشته باشند

4. در مورد بودجه تصميم بگيريد و بيشتر از آن خرج نكنيد

اگر قصد نداريد كه تمام پول و بودجه عروسي خود را خرج خريد طلا عروس كنيد، هوشيار عمل كنيد و براي همين بودجه تعيين كنيد. به اين ترتيب، نه تنها هزينه‌هاي اضافي و غير ضروري را كاهش مي‌دهيد بلكه مي‌توانيد به جاي خرج بيش از حد براي سرويس طلا، لباس عروسي شيك و مجللي بخريد.

5- سرمايه گذاري يا داشتن طلاي لوكس؛ انگيزه شما از خريد سرويس طلا عروس چيست؟

اگر مي‌خواهيد طلا و جواهرات عروسي خود را براي سرمايه گذاري آينده بخريد و قصد داريد آن را براي آينده حفظ كنيد، طلا خالص بيش از هر چيز ديگري مي‌تواند گزينه مناسبي براي شما باشد. با اين حال، اگر خريد سرويس طلا عروس براي شما حكم سرمايه گذاري ندارد و فقط به دنبال اين هستيد كه طلايي لوكس بخريد، لازم نيست سراغ طلاي خالص برويد و هر چيزي كه عطش شما را خاموش مي‌كند را، انتخاب و خريداري كنيد.

منبع : فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا https://www.kishtala.com/shop/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۳۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :