جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لوازم يدكي كيا

لوازم يدكي كيا بطوركلي به لوازم يدكي خودروهاي كيا نظير لوازم يدكي سورنتو ، لوازم يدكي اپتيما ، لوازم يدكي اسپورتيج ، لوازم و ... گفته مي‌شود.

اين لوازم يدكي شامل قطعات موتوري، لوازم يدكي برقي، قطعات يدكي گيربكس، لوازم يدكي بدنه و لوازم يدكي لوكس و تزييني هستند.

اغلب ما تصادف و حادثه را دليلي براي تعويض قطعات يدكي كيا مي‌دانيم؛ اما ماهيت ماشين‌ها به‌گونه‌اي است كه براي عملكرد  بهتر مجبور خواهيد شد تعدادي از لوازم و قطعات آن را به‌صورت دوره‌اي تعويض نماييد.

از همين رو خريد اين لوازم و قطعات يدكي امري اجتناب ناپذير است. در حقيقت اگر مي‌خواهيد استهلاك ماشين شما كمتر شود بايد راهي را بيابيد كه بتوانيد به از طريق آن  قطعات جنيون (اصلي) را براي خودرو خود خريداري كنيد.

يكي از بهترين راه‌ها براي خريد لوازم يدكي جنيون كيا خريد از نمايندگي‌هاي معتبر است كه قطعه اصلي را با كد فني اختصاصي عرضه مي‌كنند. يكي از اين نمايندگي‌هاي معتبر فروشگاه قطعات يدكي جنيون پارت است كه با عرضه قطعات جنيون با كد اختصاصي به يكي از بزرگترين پخش‌كنندگان اين لوازم در تهران تبديل شده است.

قطعات يدكي كيا

قطعات يدكي كيا نيز همان لوازم يدكي كيا هستند. اين دو نام همواره به جاي يكديگر به كار برده مي‌شود و معني يكساني دارد. گفتيم كه تعويض قطعات و لوازمي يدكي خودروها بايد هر چند وقت يكبار انجام شود و اين موضوع امري اجتناب ناپذير است.

در حقيقت هدف از تعويض قطعات يك خودرو اين است كه با جايگزيني قطعه اصلي در آن، بتوان خودرو را به يك خودرو تازه نفس با عملكرد بهتر تبديل كرد.

اما ازدياد قطعات تقلبي در ايران مانع از اين امر مي‌شود. لوازم و قطعات يدكي ماشين‌هاي مختلف كيا، مانند اعضاي بدن انسان خاص هستند. جايگزيني قطعه تقلبي در آن‌ها عمر مفيد خودرو را تحت تأثير قرار داده و سبب فرسودگي پيش از موعد آن خواهند شد.

خريد لوازم يدكي كيا

در مورد قطعات و لوازم يدكي جنيون كيا صحبت كرديم و گفتيم كه در هنگام خريد لوازم يدكي كيا بايد به اصل بودن آن دقت كرد. تعدد مغازهها و فروشگاه‌هايي كه سعي دارند قطعات غيراصل را به جاي قطعات اصلي به مشتري بفروشند؛ بسيار زياد است.

از همين رو در موارد بسياري ممكن است قطعه غيراصل را به جاي قطعه اصلي خريداري كنيم. شايد فكر كنيد كه يك قطع غير اصل اما باكيفيت بتواند عملكرد خوبي در ماشين داشته باشد. اما اين تصور غلط است.

حقيقت اين است كه قطعات غير اصل، هرگز كيفيت و كارايي قطعات اصلي را ندارند. براي خريد قطعات يدكي كيا بايد جزييات قطعه را به دقت بررسي نماييد و سپس نسبت به خريد آن اقدام كنيد. البته يك راه آسان‌تر براي خريد لوازم يدكي جنيون كيا خريد آن از يك نمايندگي معتبر است.

بيشتر بخوانيد :

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۹:۱۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :