جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

جراحي لاغري به روش لاپاراسكوپي چگونه به درمان چاقي كمك مي كند؟

بر اساس فرمول محاسبه شاخص توده بدني افرادي كه BMI آن ها بيشتر از ۳۵ و ۴۰ است چاقي دارند و بايد براي درمان چاقي خود اقدام كنند. صرف نظر از علت چاقي، يكي از بهترين روش هاي لاغري براي افرادي كه چاقي و چاقي مفرط دارند (و با روش هاي معمول كاهش وزن موفق به از بين بردن وزن زياد خود نشده اند) انجام عمل جراحي لاغري به روش لاپاراسكوپي است. آنچه در اين مقاله مي خوانيد اطلاعاتي درباره انجام اين عمل در افراد چاق و نحوه درمان چاقي با اين روش است.

جراحي لاپاراسكوپي چيست؟

پيش‌تر مقاله‌اي با عنوان “جراحي لاپاراسكوپي چيست؟ همه چيز درمورد جراحي لاپاراسكوپي” در سايت منتشر شده كه در آن مقاله به طور مفصل تمام آنچه كه بايد درباره عمل جراحي لاغري به اين روش بدانيد را به زبان ساده توضيح داده ايم.

سيستم دستگاه گوارش افراد چاق كمي متفاوت از افراد ديگر است. در اين افراد سايز و حجم معده بسيار زياد است. تحركات روده سريع تر و همچنين ترشح و كنترل هورمون ها فرق مي كند.

اشتها بسيار زياد است، دريافت كالري بيش از اندازه و ميزان سيري بسيار كم است. به طوري كه افراد خيلي زود دوباره گرسنه مي شوند.

طي عمل جراحي لاغري با روش لاپاراسكوپيك، يك جراح لاغري در تلاش است تا با ايجاد تغييرات اساسي در بخش هاي مختلف دستگاه گوارش شامل معده و روده  ها، به كاهش وزن موثر و سريع كمك كند.

براي مثال، جراح لاغري حجم معده را در عمل اسليو معده تا ۸۰ درصد كاهش مي دهد تا ميزان غذاي دريافتي و همچنين هورمون گرسنگي كاهش يابد. و يا در باي پس معده، جراح كاري مي كند تا غذاي وارد شده به معده كاهش يابد و بيشتر غذا مستقيما وارد روده ها شود. در اين حالت نه تنها غذاي كمتري مصرف مي شود كه ميزان كالري كاهش يافته و اغلب غذايي كه مورد نياز نيست دفع مي شود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۳۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :